Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Actueel verbruik+temperatuur valt weg En storing cilinder 3

Filluar nga royhdk, Nentor 22, 2019, 07:57:08 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

royhdk

Hallo forumgebruikers! ;D
Leuk dat er een Colt forum is! Heb al heel wat auto's gehad en altijd lid geweest van diverse fora (echte autoliefhebbert:))
Ben sinds vandaag de trotse eigenaar van een mooi Colt CZ3, sportuitvoering, en prachtig rood. Alleen zijn een aantal zaken die niet lekker zijn en ik geen garantie op heb....Dus hoop dat ik hier wat meer info kan vinden bij jullie, hoop op wat ervaringen.
1. op het display bovenop het dashbord staat netjes de tijd, temperatuur en info van de boardcomputer. Alleen de temperatuur valt regelmatig weg (--C) en het actuele verbruik valt ook af en toe weg naar 0.0 en dan weer even wel. Losse stekker ergens?2. op de terugweg kreeg ik gelijk een motorstoring :(.... Mitsubishi dealer geweest in Tiel...Diagnose: cilinder 3 misfire detected. Blijkt dat begin dit jaar de bobine al is vervangen...Hebben jullie tip wat ik het beste als eerste kan aanpakken?
Voor de rest rijd ie heerlijk....hoop deze puntjes ff op te lossen, dan is ie helemaal perfect.
Groeten Roy