Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

voorstellen en vraag: Horten stoten en afslaan in stationair en laagste versn.

Filluar nga Ruth, Dhjetor 26, 2016, 12:12:03 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Ruth


Ruth

Ja Graafie ik heb het volledige lijstje van klachten mogelijke oorzaken en wa al vervangen aan Snel meegegeven :)

Ruth

Nou nou nou ... tis me wat. Hulde voor Mitsubishi garage Jan Snel uit Puttershoek voor hun service!!   Ze zijn de auto tegen 0 kosten komen halen met een oplegger in spijkenisse en constateerden daar dat er in tegenstelling tot de bewering van de garage waar die al 14 dagen stond toch echt geen vonk was ......de ontsteking was dus kapot. Hij heeft er een tweedehandsie ingezet en nu loopt die als een tierelier.


Hoe kan het zijn dat al die andere garagisten dit niet nagekeken hebben. Zou het komen omdat er in aug 2016 ook al een nieuwe ontsteking ingezet is na dezelfde klachten ?? Maar ik vraag me dan wel af  hoe komt het dat een nieuwe ontsteking na nog geen jaar weer kapot is ......?

EnnoE34

Mooi dat het opgelost is, kan of gevalletje kan gebeuren zijn, of dat ze nu wat anders hebben vervangen.


Ik had bij de Carisma 2x achter elkaar een defecte bobine. Denk je...zal nu toch wel goed zijn, niet dus. Gelukkig ook geen horten &  stoten meer.