Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Werkplaatsboeken

Filluar nga AcerTracer, Qershor 07, 2013, 12:04:01 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Knight100nx

Op verzoek een bump, heb gisteren nog voor eclipse mogen ontvangen :D

Boemtjing


Entharion


PaulTec

Ik ben wel een beetje laat maar kom net kijken hier. Is er ook iets over de Space star   (mirage) vanaf 2013 ?
Ben zeer geinteresseerd, heb zelf nog niets kunnen vinden. Ik hoop ondanks late reactie toch iets te horen. Groet Paul ???

Super Top

#19
Ja ik heb werkplaats handboeken voor Space Star/Mirage op DVD.

Voor alle moderne modellen op DVD.
Voor heel veel oudere modellen op papier.
p.o.a.
Driving:  Mitsubishi Colt 1.5 8V GLXi A/T Super Top
Driving: Mitsubishi ЯVR 2.0T 16V Hyper Sports Gear R
Driving: Suzuki Jimny 1.3 JLX
In project: Mitsubishi Lancer 1.8 8V GLXi 4WD
Retired: Mitsubishi Colt 1.5 12V GLXi Super Top

PaulTec

Ooh dat is een snelle reactie.
Kan ik zoiets ook van je overnemen? En wat zijn de kosten hiervoor? Alvast bedankt Groet Paul

PaulTec

En toen werd het stil ??

Super Top

Sorry een beetje erg druk de laatste tijd.
Driving:  Mitsubishi Colt 1.5 8V GLXi A/T Super Top
Driving: Mitsubishi ЯVR 2.0T 16V Hyper Sports Gear R
Driving: Suzuki Jimny 1.3 JLX
In project: Mitsubishi Lancer 1.8 8V GLXi 4WD
Retired: Mitsubishi Colt 1.5 12V GLXi Super Top

PaulTec

 Maakt niet uit hoor. Maar mijn vraag is nu nog steeds :  Staat de Space Star vanaf 2013 ook op die CD-rom? Of is er nog niets van deze Space Star in omloop? Zijn er hier geen monteurs die bij Mitsubishi werken? Die weten dat zeker wel. Ik heb al aardig wat gezocht op internet, maar nog niets van de Space Star gevonden.
Zijn er misschien handige mensen die kunnen zoeken met nieuwsgroepen of andere downloadtechnieken, dan vind je veel meer info. Helaas kan ik dit niet op mijn PC.

Super Top

Ja is een hele dvd voor het nieuwe model
Driving:  Mitsubishi Colt 1.5 8V GLXi A/T Super Top
Driving: Mitsubishi ЯVR 2.0T 16V Hyper Sports Gear R
Driving: Suzuki Jimny 1.3 JLX
In project: Mitsubishi Lancer 1.8 8V GLXi 4WD
Retired: Mitsubishi Colt 1.5 12V GLXi Super Top

PaulTec

Nou dat is dan fantastisch. Die zou ik graag willen hebben. Is een kopietje mogelijk? Of kun je mij de gegevens doorgeven waar ik het kan kopen? Dan kan ik eindelijk eens wat dieper in de techniek van mijn huidige auto duiken. Hoor het graag, groet Paul

PaulTec

Het lijkt moeilijk het contact over deze owners-service-repair dvd voort te kunnen zetten.
Ik dacht dat ik hier bij de goede site terecht was gekomen.
Ik wacht nu al bijna 10 dagen op een concreet antwoord, maar dat heb ik nog steeds niet.
a
Als het kopiëren niet lukt.
Geef me dan op z'n minst de gegevens "titelbeschrijving", dan kan ik ergens anders gaan proberen.  Groet Paul

Super Top

Het betreurt me dit te moeten lezen.
Graag wil ik erop wijzen dat ik dit forum probeer bij te houden in m'n vrije tijd. Naast m'n werk in de bergingsbranche, werkzaamheden bij de vrijwillige brandweer, scouting, muziekvereniging en nog een paar dingen.
Ik heb in het verleden een paar keer een partij werkplaatshandboeken opgekocht. Als het kan probeer ik daar mensen mee te helpen. Maar wel wanneer ik daar ook tijd voor heb. Ik ben geen professionele verkoper van dit soort dingen.
Er zijn genoeg dagen bij dat de computer hier niet eens aan gaat omdat ik daar gewoon de tijd niet voor heb.

Ik snap dat je erop zit te wachten. Maar heb er gewoonweg de tijd nog niet voor gehad om ervoor te gaan zitten.

Eigenlijk vind ik het te bizar dat ik hiervoor m'n verantwoording zit af te leggen.
Driving:  Mitsubishi Colt 1.5 8V GLXi A/T Super Top
Driving: Mitsubishi ЯVR 2.0T 16V Hyper Sports Gear R
Driving: Suzuki Jimny 1.3 JLX
In project: Mitsubishi Lancer 1.8 8V GLXi 4WD
Retired: Mitsubishi Colt 1.5 12V GLXi Super Top

PaulTec

Het is niet mijn bedoeling iemand op te jagen. Ik zie hoe druk je het hebt, sorry. Mijn excuus hiervoor, dit is zeker niet mijn bedoeling geweest.
Ik ben in ieder geval blij dat je waarschijnlijk wel een kopietje voor me kunt maken, en dan hoeft het ook niet meteen. Neem maar de tijd, en ik hoor het wel.
Ik was alleen een beetje "gehaast" om deze DVD te vinden.
Nogmaals sorry , groet Paul

PaulTec

Vanmiddag kwam er een leuke verrassing bij de post; en wel het op mijn verlanglijstje staande service/repairmanual van de Space star 2013 .
Ik heb het uit geprobeerd en het werkt perfect. Helemaal blij. 8)
Hartelijk dank Super Top voor deze service. Ik heb alleen nog niet je banknummer om het bedrag over te maken. Zou je dat in een PB kunnen sturen? :) groet Paul