Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Voorstellen Mitsubushi Sigma

Filluar nga spidermonkey, Mars 21, 2013, 11:30:20 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

spidermonkey

Hallo allemaal,
Ik ben Dave woonachtig in Rotterdam en 35jaar
Sinds kort ben ik de trotse eigenaar van een Mitsubishi Sigma 3.0 v6 24v uit 1994. En ik hoop hier wat meer info en eventueel onderdelen en goodies te vinden
En hier een paar foto's die ik even snel geschoten heb.





MPX

Zalige luxe gestaalde perfectie  :)
Eibach Pro kit, Pipercross PP1845, NGK Laser Iridium.
Castrol Edge Professional A5/B5 0W30

Space Star 1.6

Welkom hier :)

Het blijft mooie auto! Dikke 3 liter motor! :)

4Koen63

Welkom hier.

Wat een heerlijke wagen is het toch! Misstaat zelfs nou nog niet in het straatbeeld :)
En alle luxe ten top, toch?

Veel plezier ermee,

greets Koen

kaya design

welkom,


dikke bak  :o
staat er een heel stuk beter bij dan mijn wagen uit '94!
mooie luxe wagen.


vind alleen dat stuurtje niet egt staan.
niet dat het origineel veel beter is

GHINO

Behoorlijk mooie bolide.
durf te wedden dat als je daarmee rijd je een aardige big smile heb 8)

spidermonkey

Bedankt allemaal en inderdaad ik rij er met een big smile mee. En dat stuurtje ja dat zat er al in en stuurt best lekker.
Ben er ook erg blij mee. Hoop alleen dat ik er lang plezier van kan hebben want er zit een kans in dat ik in mei ontslagen wordt en dan moet ik toch gaan rekenen of het nog betaalbaar blijft. Ik hoop het wel want ben redelijk lang opzoek geweest naar een betaalbare sigma en zal er erg ziek van zijn als hij in mei al weer weg zou moeten

kaya design

Citim nga: spidermonkey ne Mars 22, 2013, 02:50:05 MD
Bedankt allemaal en inderdaad ik rij er met een big smile mee. En dat stuurtje ja dat zat er al in en stuurt best lekker.
Ben er ook erg blij mee. Hoop alleen dat ik er lang plezier van kan hebben want er zit een kans in dat ik in mei ontslagen wordt en dan moet ik toch gaan rekenen of het nog betaalbaar blijft. Ik hoop het wel want ben redelijk lang opzoek geweest naar een betaalbare sigma en zal er erg ziek van zijn als hij in mei al weer weg zou moeten


das minder,
mocht je nou onstlagen worden zou ik de wagen schorsen, en hopelijk heb je een tuin of oprit of iets waar je um dan kosteloos zou kunnen stallen.


zou idd zonde zijn om um na zo een korte periode weer weg te moeten doen

spidermonkey

Had ik inderdaad maar een plek ja maar helaas op mijn werk zou het kunnen dat verdwijnd dus ook als ik ontslag zou krijgen. Maar ja ik ga ervan uit dat ik blijf werken en lekker genieten.

GHINO

vind dat stuurtje eigenlijk wel wat hebben.
Hopelijk word je niet ontslagen, niks deprimerender als werkzoekend zijn.

MiTsU

Nice! Een kennis van m'n ouders kocht destijds een Sigma, spliksplinter nieuw, en wat ik me vooral herinner is dat heerlijke geluid van die V6 en de power van dat blok  :) sweet memories!

spidermonkey

ja dat v6 geluid is echt heerlijk vooral in sportstand is het genieten geblazen. De wagen heeft wel wat schoonheid foutjes zoals de lederen bekleding op de achterbank en de elec spiegeltjes doen het niet maar daar stoor ik mij geen moment aan. En meer dan 3ton op de teller maar daar merkt ik helemaal niets aan voel hem niet schakelen draaid als een zonnetje

4Koen63

Zou je kijkende naar de foto's ook nie zeggen dattie al meer dan 3 ton achter z'n kiezen heeft!

spidermonkey

Ja dat is waar maar op een foto lijkt het altijd beter maar goed hij ziet er aan de buitenkant zeker nog heel goed uit voor die kilometerstand.
Best jammer dat er weinig info over de auto te vinden is en hoeveel er rijden in Nederland. Zo een instuctie boekje voor de bediening van alle knopjes ook wel willen hebben maar die kan ik nergens vinden

Niels

Hi Dave,


Ondertussen is het mei geweest, dus... Heb je je baan nog? Hoop het wel voor je. Dan zul je de Sigma ook nog hebben. Ik heb er op het moment 3 plus een donor..... Iets teveel van het goede, dus er moet wat weg. De mooiste heb ik recentelijk gekocht en die blijft. Ik heb daar de boekjes bij en me info. Eventueel kun je delen kopieren, maar daar zul je en ritje naar Drenthe voor over moeten hebben  ;) .


Laat maar weten.


Groet,
Niels