Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Andy stelt zich voor

Filluar nga AMP, Mars 17, 2013, 01:56:00 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

AMP

Hierbij stel ik mezelf voor,
Mijn naam is Andy en ik ben sinds kort de eigenaar van een 1994 FTO GR, een scotia white handgeschakelde versie.
De wagen heeft een klein beetje roest door steenslag en een beetje aan de achterste wielbogen(typisch mitsubishi) maar niets wat je niet zou verwachten op een wagen van bijna 20 jaar oud.
hierbij ook de enige foto die ik tot hiertoe heb, maandag komt hij pas deze kant uit dus meer foto's volgen nog. enjoy.


[verwijderd door de beheerder]

MiTsU

Welkom op het forum. Leuk weer een FTO er bij.

AMP

Thanks, het zou trouwens volgens de verkoper de enige FTO zijn die is ingeschreven in België, moet het wel eerst checken bij de DIV maar ik geloof het aan één kant wel, heb er nog nooit een andere te koop weten staan hier. toeval dat ik net opzoek was naar een vervanger voor de galant als deze te koop kwam te staan.

AMP


Space Star 1.6

zo die galant vette velgen zeg !  :)

nice fto natuurlijk !  :)

AMP

Citim nga: Spacey Davey ne Mars 19, 2013, 07:29:48 MD
zo die galant vette velgen zeg !  :)

nice fto natuurlijk !  :)
de velgen op de galant waren zwart gespoten 16" stilauto 4+4

MiTsU

Op Autoscout24.be staat ook een FTO te koop dus je bent niet helemaal alleen in België  ;)

Evo driver

Hoi Andy welkom hier !!!

Het is jammer wat er met de galant is gebeurt maar moet wel zeggen je hebt nu wel wat unieks voor je deur staan !!!

Veel veilige km toegewenst

gr. remco

AMP

Citim nga: MiTsU ne Mars 20, 2013, 06:37:27 PD
Op Autoscout24.be staat ook een FTO te koop dus je bent niet helemaal alleen in België  ;)
ja dacht ik dus ook tot ik de nummerplaat wat beter bekeek en volgens mij is het een Russische of toch ergens uit het Oostblok.  :)

AMP

en ik heb al men eerste vragen, op mijn dashboard brand een lampje: exaust overheat kan dit zijn omdat er een aftermarket uitlaat onder zit?
en de dashboard verlichting geeft niet veel licht zeker als ik dat met de galant vergelijk, zit er soms ergens een dimmer verstopt die ik niet vind?

Evo driver

Hoi

Dat kan als ze de kat en dergelijke er onder vandaan gehaald hebben dan kan het dat het lampje brand. Alleen kan ik me het lampje niet herrinerren. Maar mocht er een temperatuur sensor in de uitlaat zitten dan vervalt die door een after marked uitlaat. Wat je dan moet doen is de stekker die dan naar binnen gaat door verbinden dan gaat het lampje uit. Zo heb ik het iig met de evo ook gedaan.

En ik vind zowiezo de verlichting ook aan de binnenzijde van de FTO wat magertjes. Misschien iets vellere lampen in zetten van 5 W ofzo.

gr. remco

AMP

de cat vervanger kreeg ik er los bij, dus de cat zit er nog onder omdat die in Belgie verplicht zijn als de auto geleverd is met een cat.
en nu deed er vandaag weer een ander probleem zich voor, ik kom na een kilometer of 10 de snelweg af, schakel terug door de versnellingen om hem in zijn tweede tot aan het licht te laten rollen slaat de motor opeens uit.... starten geen probleem volgende lichten weer valt hij uit, ik vertrek s'avonds van mijn werk naar huis en zolang de motor koud is geen probleem maar als de motor warm is valt hij soms uit bij het vertragen... heel vreemd, nu zit er wel een achterlijk grote aftermarket filter op en is de OEM filterdoos weg dus mijn vermoeden is dat die filter of het inlaat traject vervuilt is dus heb ik meteen een filter kuis setje besteld van K&N en zie we wel of het hier mee opgelost is. hopelijk kocht ik geen kat in een zak.

Evo driver

nee check je stappenmotor eens en meet hem door. En check anders de bekabeling bij de stekker van de stappenmotor.

MiTsU

De kabel naar de stappenmotor kan inderdaad een probleem zijn, kijk maar eens in mijn FTO topic.

Super Top

Volgensmij gaat het hier om een FTO GR. Dat is een 1.8 of niet?
Of zit de stappenmotor daar op de zelfde plaats?
Driving:  Mitsubishi Colt 1.5 8V GLXi A/T Super Top
Driving: Mitsubishi ЯVR 2.0T 16V Hyper Sports Gear R
Driving: Suzuki Jimny 1.3 JLX
In project: Mitsubishi Lancer 1.8 8V GLXi 4WD
Retired: Mitsubishi Colt 1.5 12V GLXi Super Top