Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Goede stationwagen ?

Filluar nga Michellefto, Shkurt 23, 2012, 03:44:49 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Space Star 1.6


DannyColt12v

Op ebay zag ik er een paar staan ;)







1:43  :-\

Space Star 1.6


Michellefto

Bedankt voor het meedenken ! Het oog wil ook wat en ik heb deze auto niet voor de pk's dus wat voor motor er in ligt zal mij niks uitmaken. Een spacestar vindt ik echt een vreselijke auto ( sorry voor alle eigenaren maar dat is mijn mening ) en ik weet niet wat het gewicht van zon lancer is ? Vind ze op zich wel gaaf om te zien !

Space Star 1.6

wat moet je  :D  het is HELE fijne auto jonguh !  :D  heb je in gereden dan ? :P

Lancer wagon weegt 100 kg meer dan space star. 1250 kg.
Audi is best zwaar, volvo ook.

welke neem je nu ? :P


off topic: die lancer wagon evo zijn er maar 1500 stuks gemaakt  :o  280 pk's  8)

Michellefto

Haha je neemt het sportief op  :P Nee heb er nog nooit ingereden misschien kom ik dan tot inkeer  :-[  Tot nu toe gaat de voorkeur uit naar een volvo v40 .. zijn vrij sterke auto's en zijn ook niet erg duur. We hadden een mooie gevonden maar die is helaas voor onze neus verkocht ! Volvo weegt 1205 kilo dus is nog te doen.

bugsvoyager

mijn ouders hebben een s40 van iets meer dan een jaar oud.
en ze rijden zeer fijn moet ik zeggen.motor is een 2 liter en moet zeggen mis wel het vermogen gevoel.
verder vind ik persoonlijk kwa optie wat er bij zo'n auto best wel veel hebben bij volvo.
als ik naar audi kijk zijn ze erg duur en weinig luxe maar zeer degelijk gevoel.maartot betrekking zou ik in plaats van audi bijvoorbeeld seat of skoda nemen omdat ze allebij vw motoren erin zitten en vaak goedkoper en luxer.
voor keuze lancer station kan ik niet veel over zeggen maar kan je wel zeggen dat een betrouwbare luxe auto voor de prijs die je aanschaf van de rest van de 2.


ik kan nog wel vanavond vragen aan een kameraad van mij.
die wilde des tijd zijn lancer station verkopen dus misschien willen ze als nog verkopen.




Michellefto

Ik denk ook dat het uiteindelijk een volvo v40 wordt. Het aantal pk's maakt me echt niet uit, we hebben straks 2 snelle auto's op de dam staan dus als ik sportief wil rijden pak ik die wel.
Een lancer is me te zwaar en het verbruik ligt vrij hoog. Volvo is inderdaad vrij luxe en het zijn sterke motoren die zonder problemen 3 ton kunnen draaien.
Nogmaals iedereen bedankt voor het meedenken !

ferdinand

gewoon voor 1tje kiezen met 1834cc ;) GDi power :P

KissMyExhaust

Ik zeg: Galant Station!

Heb me daar een tijd in rond laten rijden als klein jongetje!
Daarom ben ik nu Mitsu gek :P
Heerlijke wagens en ruimte waar je u tegen zegt

Boyawoef

Ik heb 2 honden en een vrouw...die kunnen ruim achterin zitten nu ;)