Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Voorstellen: Dwayne Graafland

Filluar nga DwayneGraafland, Shkurt 21, 2012, 03:56:59 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

DwayneGraafland

Citim nga: Bart ne Mars 15, 2012, 10:58:56 PD
Heyy goed bezig man!
En ff tussendoor... als ik in mn fto zit, zal het nooit gebeuren dat ik zit te huilen hoor  :P

Tranen van geluk misschien?  ;)

StaRific

Ik weet hoe je je voelt Dwayne. Mijn auto was hier sinds medio september en rijd er nu ook pas 3 weekjes in. Gewoon frustrerend en dan zeker al die mensen om je heen die steeds vragen hoever het is met de auto :P

DwayneGraafland

Haha inderdaad, vooral als je er letterlijk elke dag langsloopt  :'( ;)

StaRific

Ik moest 2x naar RDW Lelystad. Was 2x toch erg fijn om dan even legaal met eendagskenteken te rijden haha

Bart

Haha ttanen van geluk dat zeker wel haha

DwayneGraafland

Maar wat hebben jullie eigenlijk (ongeveer) betaald voor de 2 keuringen van de RDW? Ik zag dat de tenaamstelling en dergelijke (dus zonder APK) tot €180 kan oplopen...

(@ Prowler: Ik hoorde dat je op je werk mooi uitzicht hebt op een NSX :) )

Prowler

Klopt idd :). Die NSX was helemaal afgefikt en de eigenaar heeft hem zelf gerestaureerd.... BTW, hoe weet jij dat nouh weer :P?


Maar over de kosten, ik zal het vanavond even nakijken (bonnetjes liggen thuis) maar ik meende dat ik inderdaad iets van 180 euro kwijt was. APK heb ik later gedaan, maar ik heb maar 1 keer hoeven langskomen :)

DwayneGraafland

Haha mijn broer zag die NSX rijden, en was er achteraan gereden met zijn MR2, tot aan het autobedrijf van die NSX bestuurder. Toen belde hij mij dat hij daar heel vlakbij ook een strakke FTO zag staan, in Alphen, dat moet jij dan wel geweest zijn ;)

Oké, dat zou mooi zijn! Dan weet ik waarmee ik rekening moet houden als ik straks (via een omweggetje) naar Waddinxveen rij ;)

Prowler

Is dat toevallig een Gele MR2? Die zag ik staan toen ik met wat apparatuur op dat pleintje daarachter aan't klooien was :).


Maar via een omweggetje? Gewoon keuringskentekenplaten aanvragen. Mag je een dag lang legaal rondrijden (welliswaar wel allen naar de RDW, mgoed :) )

DwayneGraafland

Klopt, die kanarie is van hem inderdaad  ;)  Inderdaad, naar de RDW met de tijdelijke platen, maar het moet (officieel) wel rechtstreeks, maar met omweggetje naar de RDW moet ook wel kunnen  ;D

Bart

Er zat een kanariegele mr2 achter mij toen ik.terug reed van de jappenmeeting bij de meern laatst kans dat hij.dat is geweest?

DwayneGraafland

Haha, ja dan heb ik jou ook zien rijden waarschijnlijk, ik was ook op de meeting toen en zag ook een FTO rijden. Grappig zeg! Het is inderdaad deze MR2:


Prowler

Citim nga: DwayneGraafland ne Mars 19, 2012, 11:41:09 PD
Klopt, die kanarie is van hem inderdaad  ;)  Inderdaad, naar de RDW met de tijdelijke platen, maar het moet (officieel) wel rechtstreeks, maar met omweggetje naar de RDW moet ook wel kunnen  ;D




Ahhhhhh, op die fiets :D. Ik zeg, groot gelijk :D

Prowler

Citim nga: DwayneGraafland ne Mars 19, 2012, 10:53:13 PD
Oké, dat zou mooi zijn! Dan weet ik waarmee ik rekening moet houden als ik straks (via een omweggetje) naar Waddinxveen rij ;)

Zoals beloofd :)

Bij de RDW:
- Personenauto Licht/Identificatie     = 53 EUR
- Personenauto Licht/Beoord.Goedk. = 26 EUR
- Leges voertuigbewijs (deel 1A)      = 38 EUR
- Leges voertuigbewijs (deel 1B)      = 9,25 EUR
Totaal: 126,50 EUR

Bij de Belastingdienst:
- BPM: 36 EUR (mwuahahahahh)

Bij Brezan:
2 x 18:2 kentekenplaten = totaal 33,92 EUR

Al met al was ik dus totaal 196,42 kwijt :)

Alleen ter info, je kan tegenwoordig niet meer direct de BPM betalen. Op het formulier waarop je het BPM berekent, moet je je e-mailadres invullen en dan krijg je vanzelf (binnen een week ongeveer) een e-mail met de betaalgegevens. Na het betalen moet je nog 1 a 2 weken wachten voordat je de kentekenpapieren binnenkrijgt.

Tis nog even geduld hebben voordat je legaal de weg op mag :(

Bart

Citim nga: DwayneGraafland ne Mars 19, 2012, 01:21:52 MD
Haha, ja dan heb ik jou ook zien rijden waarschijnlijk, ik was ook op de meeting toen en zag ook een FTO rijden. Grappig zeg! Het is inderdaad deze MR2:

Ja hij deed nog een goede poging om me bij te houden haha