Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

A new Colt GLXi AUT 1998 in town!

Filluar nga Shabby, Shkurt 10, 2010, 01:54:17 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Shabby

Alle begin is moeilijk... voor mij is het in ieder geval nog onwennig. Goed, laat ik bij het begin beginnen: 'Ik heet Mona Liza, ben een 41-jarige, ben prettig gestoord in de omgang, heb een zoon van bijna 18 jaar, woon samen met Peter, mijn steun en toeverlaat, beste vriend en minnaar in één. Hij heeft twee dochters: 1 van 14 en 1 van 8. Wij wonen (nu nog) Groningen, we zijn bezig om een woning te kopen in Biddinghuizen, dit is praktischer t.a.v. familieleden, maar ook voor de zaak die in Lelystad is gevestigd. Ik werk nu nog 4 dagen per week in onze zaak in Groningen maar wil dit, zodra de verhuizing een feit is, dit terugbrengen naar 2 dagen per week. Verder hebben wij een Shih Tzu, Shabby genaamd. In de zomermaanden zeilen we graag, tenminste als het weer het toelaat. Vanaf mijn prille jeugd ben ik stapel op auto's, ben alleen stom-genoeg nu pas bezig om mijn rijbewijs te halen. Het theoriecertificaat is gelukkig binnen en over een paar weken moet ik afrijden! Ik zit avond aan avond allerlei autosites en autobedrijven af te struinen op het internet en ik werd van de week smoorverliefd op een, jawel, Mitsubishi Colt GLXi AUT 1998. Ik liet de auto aan Peter zien en ook hij was enthousiast! Vandaag zijn we gaan kijken en het is écht een perfect auto'tje met maar 72.000 km op de teller! Naast dat hij er zowel, technisch als optisch geweldig uitziet, heeft dit sportieve karretje ook nog eens een goede prijs. Dusss... ik ben nu al de trotse eigenaresse van een Mitsubishi! Nu mijn rijbewijs nog en dan veel KM-ers maken! Ik hoop hier veel te te leren en van gedachten te kunnen wisselen met gelijkgestemden. Mochten er nog vragen zijn dan hoor ik het wel!

Groetjes,

Mona Liza

Chaoth

#1
Hallo Mona Liza (serieus?)

Kiezen voor Mitsubishi is altijd goed! Die uitvoering Colt is echt geweldig. Ben er zelf ook helemaal weg van, maar heb zelf een Lancer Wagon (Kon ik goedkoop van mun ma overkopen)

Ik zou zeker ook voor die auto gekozen hebben als ik nog geen auto zou hebben. Ben natuurlijk wel erg benieuwd naar foto's en meer informatie m.b.t. de auto. ;)

Groet,

Kim

Shabby

#2
Ja ik heet echt Mona Liza, en ik vind het erg leuk om op deze manier in contact te komen met andere Mitsubishi rijders. De foto´s van mijnColtje staan onder de noemer, daaaaaar ist ie dan! Ook onder de leden garage.

Chaoth

#3
Heb het gezien :)

Ja.. het is een gezellige boel hier :) Kun je ook mooi vragen als er eens iets is met je Colt (al gaan we daar natuurlijk niet van uit  :mrgreen: )

Shabby

#4
Hahaha nee laten we daar op voorhand niet vanuit gaan... wil graag KM-ers gaan maken als het kan maar niet met de autoambulance!

sp1046mhs1

#5
Welkom, ML! 8-)

Citim nga: "Chaoth"Kon ik goedkoop van mun ma overkopen
Dat doen d'r wel meer...  animesweat

Rayner

#6
Welkom hier!

Shabby

#7
Dank jullie wel! Leuk om hier wat op te steken over de Mitsubishi!

Evo driver

#8
Welkom hier ennehh net coltje hoor ziet er goed uit

gr. remco

Shabby

#9
Dank jullie wel! Hoop dat ik slaag over een paar weken want ik heb mega veel zin om rond te gaan sturen in dit karretje!

GTI-tje

#10
Hallo Shabby, ook ik heet je natuurlijk welkom hier op het MOC forum. Een mooie Colt heb je al en dat rijbewijs gaat ook zeker lukken. Ik wens je veel plezier en veilige kilometers met je Colt.

Mvg Hans (GTI-tje)

Shabby

#11
@ Hans, ook jij bedankt voor het warme welkom hier op het forum enne.... thanx voor het vertrouwen in het behalen van mijn rijbewijs!

Coltje-Corine

#12
Hoi Shabby,

Welkom hier  :mrgreen:
je zal hem toch wel in 1 keer halen  ;)  (is mij ook gelukt en meerdere hier denk ik ook  :D )

*heb de colt nog niet gezien, maar een colt is altijd leuk  8-) *

Jeffrey91

#13
Heb em gezien, is mooi hoor en een mooi interieur!! :P

Shabby

#14
Dank jullie allemaal! Ja ik ga mijn best doen en meer dan dat kan ik niet doen, m.b.t. mijn rijbewijs. Ik ben superblij met mijn Coltje!