Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Zal me even voorstellen,een nieuwe- outlander sport bezitter

Filluar nga heintje, Dhjetor 31, 2009, 07:42:10 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

heintje

Dag Allemaal!!
 Ik ben Heino,34 jaar en sinds februari de bezitter van een outlander sport van eind 2007.
na vele duitsers en een honda gereden te hebben ,heb ik in februari een outlander gekocht,daar mitsubishi kwalitatief zeer goede auto`s bouwt(afgezien van de gdi motoren en sommige die renault techniek hebben)

ik zal binnenkort een paar foto`s erbij zetten van mijn outlander en een paar  kleine "upgrades":18 inch velgen,LED achterlichten en custom made rvs duplex uitlaat en xenon

Mvg heino

Chaoth

Welkom.

Ben benieuwd naar de foto's.

En over je uitlating m.b.t. de gdi motoren.. kun je nog wel eens commentaar op gaan krijgen  :twisted:  :P

GHINO

welkom, have fun en veel plezier ermee

heintje

omdat ik werkzaam ben als automonteur ben en we al 3 carisma`s hebben gehad waarvan de motoren helemaal vervuild waren en 1 met een defecte hogedruk-pomp
Renault heeft hetzelfde principe motoren (direct ingespoten)en daar hebben we er ook al 2 van gehad met problemen met de hogedruk pompen.
dus voor mij geen lean-burn motoren!!

OutlanderMarc

Welkom op het forum. Ben wel benieuwd naar een foto van je 18 " velgen.

heintje



Het zijn MAK Terra`s 8j -18inch
van de rest zal ik van de week nog foto`s maken!

OutlanderMarc

Ziet er goed uit hoor !

GHINO

Ziet er erg netjes uit

Stefan.

Heino, de week is al een tijdje voorbij hoor.. :idea:

Foto's van de upgrades.. :mrgreen:   Ben wel nieuwsgierig naar het resultaat. :idea:

heintje

#9

Stefan.

Netjes hoor :!:

Ben zelf niet echt liefhebber van de led achterlichten maar ieder zijn ding natuurlijk. Uitlaat staat goed op de outlander, onderweg zie ik er veel rijden die dit hebben. Ook de velgen geven hem al een andere uitstraling, kijk zelf ook al stiekem rond. ;)

Nog meer plannen met de auto :?: