Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Even voorstellen, nieuwe Outlander rijder!

Filluar nga thalizard, Dhjetor 25, 2009, 10:37:14 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

thalizard

Hallo Allemaal,

Na een tijdje te hebben rondgekeken werd het toch maar tijd om mezelf eens te registreren.
Mijn naam is Frans Verhoeve ik ben 33 jaar oud woon in Alkmaar en heb sinds oktober dit jaar een nieuwe Outlander gekocht (zwart)! Als trotste bezitter ben ik helemaal verkocht aan dit model en daarom weer een trost nieuw lid op dit forum erbij.

Mijn eerste doel is op dit moment wat mods aan mijn auto toepassen te beginnen met een sidebar. Ik heb er al verschillende gezien maar nog niet eentje dat ik zeg DAT is em.

Ik zal proberen om snel wat foto's te posten!  :D

Chaoth

#1
Welkom, mede Mitsubishi rijder  :mrgreen:

robsel

#2
Absoluut een goede keus...............gefeliciteerd :D
Mijn ervaring met side bars is, kijk goed naar de kwaliteit want als ze gaan roesten heb je echt een probleem.
Ik  heb goede ervaring met "Romik" die ik nu ook onder mijn Outlander heb en deze zijn speciaal gecertificeerd wat verplicht is na 2008.

gr

GHINO

#3
Welkom, have fun, bull bars zijn altijd erg gaaf

thalizard

#4
Citim nga: "robsel"Absoluut een goede keus...............gefeliciteerd :D
Mijn ervaring met side bars is, kijk goed naar de kwaliteit want als ze gaan roesten heb je echt een probleem.
Ik  heb goede ervaring met "Romik" die ik nu ook onder mijn Outlander heb en deze zijn speciaal gecertificeerd wat verplicht is na 2008.

gr

Hi dank je voor je reactie. Ik heb me inmiddels ook laten adviseren en inderdaad schijnt Romik een goed merk te zijn. Daarnaast hoorde ik ook dat Antec super kwaliteit levert. Alles hoogglas gepolijst, volledig gecertificeerd, lasnaden mooi weggewerkt en zij maken specifiek per type auto een bullbar, dus niet 1 bullbar die ook op talloze andere wagens te gebruiken is (one size fits all). Ik ga deze week even kijken.

Daarnaast kwam ik laatst een een website tegen die echt heeeeeeeele mooie sidebars verkoopt alleen was hun site nog 'under construction'. Ze hadden alleen ook de Outlander nog niet op de site staan dus heb ik ze een mail gestuurd. Kreeg wat afbeeldingen teruggestuurd en ik moet zeggen dat ik het er echt onwijs mooi uit vindt zien:




Ga hier zeker achter aan  :D