Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

AppieEVO stelt zich eindelijk voor...

Filluar nga AppieEVO, Dhjetor 24, 2009, 12:46:33 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

AppieEVO

Ik ben Abdullah in het kort (appie). Bouwjaar 1988 :lol:  Komt uit Deventer. Ben monteur/mede eigenaar van O.S. TUNING in deventer, bedrijf die ik samen met me broer 1,5 jaar terug heb geopend.
Heb de Evo 1 denk ehmm..nog net geen jaartje. Het is een lancer evo 1 uit 1993 met een aftermarket bodykit, zelf nog nergens gezien en kan hem niet vinden op het net :mrgreen:
Mijn 1e auto was een charadetje gtti (jazeker japanner) zeker 1 van de snelste bakkeen waar ik tot nu toe in heb gereden.
paar aanpassingen en jawel zat boven de 160pk met nog geen 800 kilo, reden kale koets :twisted:
Was ook een hele dikke project hier wat pica's





Heel veel spijt gehad met het wegdoen van mijn sgatie, heb er geen geluk meegehad moes hem verkopen.
Misschien omdat het mijn 1e auto was.
Door mijn broer was ik toch stieken verliefd op een g60, mijn broer had een corrado. Wou niet hetzelfde auto, als het maar een ladertje had. En ja hoor 1,5 jaar lang een vw golf 2 G60 gehad zoals altijd niet gestopt met het aanpakken van the engine, Theoretisch 220+- pk max wat een blok orgineel aankan, leuk veel vermogen op alleen de voorwielen met 930kilo, omdat het orgineel een 16v was. Dat verveelde ook niet kwa vermogen maar mijn hard ging toch naar een echte JAP. Hier fotos van de g60 toen die tijd, hoe hij was en is geworden:

zo gekocht

zo gemaakt:



En nu Het echte werk, was er niet specifiek opzoek maar het ging zo snel en ik had een evo 1.
zo gekocht:




Ga niet alle fotos hier posten, wil het doen via een garage of project topic, we maken nu een grote sprong maken. zo staat hij er nu bij.
hier sta ik mee in het nieuwe boekie van automaxx, hier was ie motorisch nog standaard, uiterlijk is niet veranderd.

Blok staat er nu zo bij

Heb nog geen fotos van de achterkant op me pc zal binnenkort alles in me project pagina zetten.
Hier een link naar de album van automaxx, sta er 3x op pagina 2 en 3
http://automaxx.nl/nl/photos/show/173/3 ... zicht.html

Hoop dat ik me wel goed heb voorgesteld, koste aardig wat tijd hahah 8-)  Hoop op positieve reacties.

AppieEVO

#1
owya this wel een echte evo blok he heheh niet naar de kleppendeksel kijken. This van een eclipse haha

Rayner

#2
Leuke toys app :mrgreen:

Heb je nou een cooling rod over je intercooler lopen? Ziet er nice uit in ieder geval!

Welkom 8-)

AppieEVO

#3
Citim nga: "Rayner"Leuke toys app :mrgreen:

Heb je nou een cooling rod over je intercooler lopen? Ziet er nice uit in ieder geval!

Welkom 8-)

Met cooling rod bedoel je waterspray neem ik aan, engels niet al te sterk. Yep vanuit mijn middenconsole kan ik lekker ruitenvloeistof op spuiten hahahah. Ging meer om uiterlijk, hij doet het wel maar met sprinten hou ik liever met 2 handen het stuur vast.

Chaoth

#4
Welkom.

Prachtige evo. ;)

Lancer Turbo

#5
Welkom!!

Like your style!!! (alle 3 de autos)
Ik zou zeggen........meer fotos!!

Groet

Evo driver

#6
Ziet er goed uit appie

Maar maak maar snel een topic aan in het projecten hoek !!!!!!
Vind het wel een mooie boddykit is hij van polyester??

Gr. remco

AppieEVO

#7
Thanks jongens voor jullie reacties,

EvoDriver; hij is van polyester klopt. Maar wel dik materiaal :mrgreen:  niet op bezuinigd hehe want heb al paar keer de voorbumper over de drempel gehad, geen scheurtje te zien :lol:
Project pagina komt zeker.

yoeri

#8
:mrgreen: aaah weer een evo driver erbij.
Ziet er goed uit :mrgreen:

sp1046mhs1

#9
Welkom! ;)

Aangezien mijn hart ook naar de Lancer uitgaat, zal ik je project zeker volgen...  8-)

bass-lancer94

#10
ap vrede bak man mooie kleur heb em op internet zien staan geloof ik.
ga je er mee naar JAF of nie?

grtz bas

vierstr

#11
Welkom, gave bak

Dj

#12
Zeer mooie auto ! Welkom !

Chaoth

#13
Appie, waar komt die voorbumper trouwens vandaan?  :mrgreen:

Tuning_Freak

#14
Knap ding, 1 van de gouwe ouwe  :D