Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

toch nog maar eens voorstellen

Filluar nga just_me, Nentor 30, 2009, 09:30:43 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

just_me

hallo allen,

ik zal maar eens bekennen dat ik al een lange tijd het forum in de gaten hou maar zelf nog niet actief bezig ben geweest  :oops:

ik ben al heel lang besmet met het miesvirus, ik heb nu 4 jaar mijn rijbewijs ( ben 22 ) en mijn eerste autowas bijna een rode lancer uit 94, maar me stiefvader besloot begrijpelijk maar toch jammer er nog zelf in te blijven rijden.
dus ben toen in een Saab 9000 CD 2,5 begonnen.
Na 2 jaar heeft mijn stiefpa een VW transporter gekocht waarna ik dus alsnog de rode lancer heb overgenomen.
hier heb ik altijd met plezier mee gereden maar toch nog altijd wel een beetje verlangt naar het grote broetje de evo 3.
nu is dat toch eindelijk zover gekomen heb heb sinds 21-juli dus eindelijk "mijn" autotje. :D

ironisch heb ik de rode lancer verkocht aan .. jawel mijn moeder en stiefpa :lol:

er zijn inmiddels al wat dingen aangepast / toegevoegd aan de auto en er staat nog véél meer op de verlanglijst maar dat komt wel in een ander deel van het forum.
inmiddel is mijn vriendin ook besmet geraakt met het miesvirus en heeft afgelopen weekend 29/11 een coltje gekocht die we in de loop van deze week gaan ophalen.

gegroet Kevin.

GHINO

#1
welkom, have fun, en zo te lezen heb je nu dus een EVO 3?
tja dat vraaagt natuurlijk om een foto en al helemaal tesamen met de wage van je meisie :mrgreen:

Evo driver

#2
Eyy kevin welkmo hier

eindelijk eens een keer naar een paar keer zeuren hahahahaha

gr. remco

Snip

#3
Welkom =)

foto!! :)

Gr,

Rayner

#4
Mooi dat de importhype ook eindelijk is wat evo's hier naartoe brengt! :mrgreen: