Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Hallo!!

Filluar nga Grietje, Shtator 03, 2009, 05:52:07 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

GHINO

#90
Net bakkie, best heeerlijk zo cabrio :mrgreen:

Grietje

#91
de cabrio-lek is geweldig haha

De Pajero is weer terug en voorzien van nieuwe klepstoters. Wat een verbetering zeg, dat getik weg!
Hij rookt naar mijn idee wel iets meer maar het is ook wel zo ontzettend nat buiten...

Anyways, in die sneeuw was ik ff blij met mijn 4x4  :twisted:
Heerlijk door de sneeuw wezen driften! Kosten wel ff wat benzien maja ach, lol moet ook kunnen  :lol:

Verder heb ik nu dus werk en 9 vd 10 keer gaat de pajero mee naar werk. Cabrio en AX zijn niet echt vorst en sneeuw bestendig.

Afijn, ik zoek nu een orginele radio voor de pajero, zodat ik en het display kan bedienen en mijn cd wisselaar weer aangesloten kan worden...

GHINO

#92
Cabrio  niet vorst en sneeuw bestendig?
ga momenteel ook gewoon met de Geo metro converible(swift cabrio) naar mn werk :mrgreen:
Ken die goed aan en je hoeft alleen het kleine voorruitje en de 2 voorse ramen te schrabbe :mrgreen:

Grietje

#93
Nah zowel de cabrio als de ax zijn goed verlaagd, en beide rijden om matige bandjes,
De AX heeft de voorverwarming niet aangesloten, dus die start niet denk ik. En de cabrio ja, achterruitje vriest vast en ik vind het voor mijn kap erg slecht als ik ga rijden als ie bevroren is, hijs heel stug de auto en elke hobbel hoor je het dak dan kraken :P

Nee de Pajero doet het prima :D

GHINO

#94
Tja en die dakjes zijn nie techt goedkoop. voor jou type zit je al snel tussend e 250 en 500,- (ligt er natuurlijk aan of je pvc(is kut) of linnen wil.

Dit is als je het zelf monteert.

Grietje

#95
precies, daarom zijn we zuinig op t dakje ;) Daarbij heb ik door de stoelwissel nog geen gordels in de cabrio, ja ze zitten er wel maar verkeerde klikkers zegmaar.

De Ax starte gister zonder problemen  :twisted: Maja het gaat weer vriezen dus hij mag zich weer voorbereiden op een tijdje stil staan.

De Pajero is gewoon een geweldige auto :D Hij rijd super, zicht is goed, verbruik is echt niet slecht, hij trekt de trailer als een malle, is redelijk stil, comfy en heeft echt ongelovelijke tractie, ook in sneeuw :D
Driften kan die ook goed  :twisted:

Pajero past echt bij mij haha:D
Moet er es goede fotos van maken denk ik

sp1046mhs1

#96
Hee Grietje, jij leeft dus nog?  :lol: