Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Hallo!!

Filluar nga Grietje, Shtator 03, 2009, 05:52:07 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Grietje

Ik ben Romy en binnenkort eigenaar van een mitsubishi Pejaro Pinin,

Je weetwel, zon lief mini jeepje ;-)

Omdat ik niet zo bekend ben met mits maar eens opzoek gegaan naar een forum, en zodoende hier terecht gekomen! ;)

De keuze ligt nu nog tussen 2 autos, het is nu afhankelijk van de handelaar die het leukste aanbod geeft welke hier straks voor de deur staat! Degene die onze voorkeur heeft, heeft namelijk last van een tikkende hydraulische klepstoter. Als de handelaar dit wil maken, of genoeg korting geeft dat ik het zelf hier bij de dealer laat maken, dan word het zeker weten die.
Mocht hier geen deal uit komen gaan we voor de ander, die qua carosserie ietsjepietsje minder mooi is.

Maar ze zijn beide lief ;)

Chaoth

#1
Welkom. Kiezen voor Mitsubishi is altijd goed!  8-)  :mrgreen:  :ugeek:

GHINO

#2
voor de grap mee offroad gaan... kijke of je hem daarna nog zo lief vind :mrgreen:

veel plezier met je bolide welke vand e 2 het ook word :mrgreen:

Grietje

#3
Citim nga: "GHINO"voor de grap mee offroad gaan... kijke of je hem daarna nog zo lief vind :mrgreen:

veel plezier met je bolide welke vand e 2 het ook word :mrgreen:


haha:D

ach, ik vind alle autos lief  :twisted:


Mijn andere auto (die er niet voor weggaat) is mn Citroen AXje, die ik volledig zelf heb opgebouwt ;)



Hiervoor nog 3 andere AXjes gehad, een Volkswagen kever 1972, en 2 peugeot 306jes waarvan er 1 te koop staat, die moet wel ruimen voor de mits


En dan de Pinin moet komen voor trekwerk. Ik heb namelijk een paardentrailer, en een paard en die moet de pinin gaan trekken. Offroad weet ik niet of ga proberen, misschien wel ooit :D

Grietje

#4
Overigens is de keuze gemaakt.
Maandag gaan we 'kopen', de pajero met de tikkende klepstoters. De verkoper gooit er eerst de juiste olie in en speciaal spul om die stoters te spoelen, dat kan wellicht al genoeg zijn. Mochten ze daarna nog tikken moeten er gewoon nieuwe in. Heb garantie, dus dat moet goedkomen. Maaromdat die Pinin gewoon veel mooier is *grijns* wil ik toch perse die :P

Evo driver

#5
Welkom hier op het forum

En je bent volgnes mij de enige pinin bestuurster hier dus weer een ander model.
En gefeliciteerd met je aankoop.

En met je pinin het onverhard op gaat prima, zo hebben we er een van de zaak die daar gebruikt wordt is een van de eerste die gebouwd zijn de zo genoemde voorproductie modellen en daarmee gaan we af en toe uitjes af vanuit mitsubishi zo ook vorig jaar hier nog enkele foto's met de race en rag pinin  :lol:









Gr. remco

sp1046mhs1

#6
Citim nga: "Grietje"Mijn andere auto (die er niet voor weggaat) is mn Citroen AXje, die ik volledig zelf heb opgebouwt ;)


GAAF!!?! Vertel eens wat meer over deze AX!!?! 8-)

Ken je PC Drivers Club al?  :mrgreen:

Grietje

#7
Gaaf die Pinin offroad :D:D:D

Misschien ga ik dat ook wel eens een keer doen (A) er is hier wel een offroad baan vlakbij :P

Ennuh nee die andere club die je linkt ken ik niet, maar zal me daar ook es voorstellen dan ;)

De AX is een GTje uit 90, GT carb met een dubbeltraps carb erop
geflowde kop, spagetti uitlaatspruitstuk & 1 rechte uitlaat zonder dempers of iets  :roll: , afgedraaidvliegwieletje
hij staat op een schroefsetje en is achter iets te belachelijk verlaagd, en heeft te belachelijk stugge dempers. Veerpootbrugje en stabilisatorstangen, uiteraard

Verder voorzien van orginele optie-striping, orginele spatlapjes, cup velgen, orginele spoiler, sportstuurtje van citroen, te zwart geblindeerde ruiten achter :P

Ondertussen wel weer orginele stoelen, ik had kuipjes met 4 punts maar werd daar eigenlijk beetje kriegel van...
En misschien binnenkort toch weer een uitlaat met demping en achter iets omhoog, omdat dit gewoon niet handig is. Wegligging is wel superb!

InferisDCB

#8
Citim nga: "Grietje"Mijn andere auto (die er niet voor weggaat) is mn Citroen AXje, die ik volledig zelf heb opgebouwt ;)

Hiervoor nog 3 andere AXjes gehad, een Volkswagen kever 1972, en 2 peugeot 306jes waarvan er 1 te koop staat, die moet wel ruimen voor de mits

Be nje dan ook bekent met de AX-Club en J. de Ruiter?

Grietje

#9
Citim nga: "InferisDCB"
Citim nga: "Grietje"Mijn andere auto (die er niet voor weggaat) is mn Citroen AXje, die ik volledig zelf heb opgebouwt ;)

Hiervoor nog 3 andere AXjes gehad, een Volkswagen kever 1972, en 2 peugeot 306jes waarvan er 1 te koop staat, die moet wel ruimen voor de mits

Be nje dan ook bekent met de AX-Club en J. de Ruiter?
Ik weet wie dat is idd.....

InferisDCB

#10
Citim nga: "Grietje"
Citim nga: "InferisDCB"
Citim nga: "Grietje"Mijn andere auto (die er niet voor weggaat) is mn Citroen AXje, die ik volledig zelf heb opgebouwt ;)

Hiervoor nog 3 andere AXjes gehad, een Volkswagen kever 1972, en 2 peugeot 306jes waarvan er 1 te koop staat, die moet wel ruimen voor de mits

Be nje dan ook bekent met de AX-Club en J. de Ruiter?
Ik weet wie dat is idd.....

Da's mijn Manager/Collega bij Bostik.

Grietje

#11
Dus jij verkoopt ook kit :P?


Zo, vanmiddag autotje kopen,als alles goed gaat :)
Afspraak is gemaakt, spannnneennndddddd

GHINO

#12
veel plezier met de aankoop :mrgreen:

sp1046mhs1

#13
Kom 'es uit die auto & plaats 'ns enkele kiekjes!  :twisted:

Grietje

#14
hahaha, hij staat hier nog niet voor de deur hoor, helaas :D


Vanmiddag gekocht, nu mogen ze hem klaar maken voor aflevering (Beurt, klepstoters, deukje verwijderen, grondig reiningen e.d. ;)) Volgende week woensdag of vrijdag halen we hem op (ff kijken wanneer ik precies kan, tis anderhalf uur rijden voor mij :P)