Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Mitsubishi Lancer Wagon 2.0 Sport gekocht & vragen! FOTO'S!

Filluar nga Gieleuh, Prill 19, 2009, 12:37:14 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Gieleuh

Vandaag dan toch maar de knoop door gehakt en heb de Mitsu Lancer Wagon aangekocht uit 2005!

Heerlijk hoe die rijdt en heerlijk hoe die vooraan zit! En al bij al zeker geen misse auto!

Nu heb ik alles goed gestofzuigt etc en zit met wat vraagjes:

- De achterbumper zit redelijk los, is dit normaal?
- Als het lampje van de lege brandstoftank gaat branden, hoeveel zit er dan nog in de tank?
- De wagen heeft een franse handleiding (komt van Waver, waals brabant), weet iemand waar ik een Nederlandse kan vinden? Mijn frans is niet al te best...
- Bij het dichtklappen van de deuren, hoor ik een na-slag ergens. Is dit een soort Relais of is er echt iets los aan de wagen?
- Welke zijn erg goede banden voor deze wagen? Moet ze binnenkort vervangen en kan nu al eens rondkijken dan...

Morgen zal ik tevens een foto proberen te maken, mits het goed weer is natuurlijk :D

Oja, weet iemand hoe ik een auto weerk geur/reukloos kan maken? Of zoals nieuw laten ruiken?

sp1046mhs1

Citim nga: "Gieleuh"Vandaag dan toch maar de knoop door gehakt en heb de Mitsu Lancer Wagon aangekocht uit 2005!
Proficiat! 8-)

Citim nga: "Gieleuh"- De achterbumper zit redelijk los, is dit normaal?
Nope, lijkt mij van niet althans... :geek:

Citim nga: "Gieleuh"- Als het lampje van de lege brandstoftank gaat branden, hoeveel zit er dan nog in de tank?
Test het 'ns uit zou ik zeggen! :lol:
Nee, vaak kan je dan nog tussen de 75-100 km rijden. Ikzelf probeer dit nooit uit, hoor! :P

Citim nga: "Gieleuh"- De wagen heeft een franse handleiding (komt van Waver, waals brabant), weet iemand waar ik een Nederlandse kan vinden? Mijn frans is niet al te best...
Ha, de strijd tussen de Vlamingen en Walen blijven bestaan... :twisted:

Citim nga: "Gieleuh"Morgen zal ik tevens een foto proberen te maken, mits het goed weer is natuurlijk :D
En, gelukt?  8-)

Gieleuh

Zal momenteel niet lukken, auto staat in de garage en krijg een verse LPG installatie  :o

Bumper hing loos doordar de bevestigingen niet echt meer hun werk deden/gebroken waren. Even naar een oplossing zoeken!

Anonymous

Citim nga: "Gieleuh"Zal momenteel niet lukken, auto staat in de garage en krijg een verse LPG installatie  :o

Bumper hing loos doordar de bevestigingen niet echt meer hun werk deden/gebroken waren. Even naar een oplossing zoeken!

Een verse LPG installatie? Daar maak je onze G3 Ambassadeur van dit forum (Menno) zeker blij mee cheerlie-rood  cheerlie-rood

sp1046mhs1

*kuch*
Wie zeg je? :roll:
*kuch-kuch*

Gieleuh

Hij staat al sinds maandag bij de LPG-Installateur...

Gisteren krege ik te horen dat er problemen waren, met de ECU meende ik te verstaan  :cry:

Gieleuh








Weet iemand met wat ik dergelijke roest op mijn velgen kan oplossen?

sp1046mhs1

Citim nga: "Gieleuh"Hij staat al sinds maandag bij de LPG-Installateur...

Gisteren krege ik te horen dat er problemen waren, met de ECU meende ik te verstaan  :cry:

Wat was dan het probleem?

En je hebt nette foto's geplaatst.  8-)

Gieleuh

Het bleek de 'boom'?! te zijn van de lpg installatie  :o

Chaoth

Mooie foto's hoor.. in die auto mag je gezien worden :)

sp1046mhs1

Boom? :?:

Gieleuh

Ik denk dat ze bedoelen dat stuk met alle ventielen in.. Ben niet echt een kenner op dit vlak :D

sp1046mhs1

Vergeet niet dat onze Belgische vrienden voor sommige zaken andere omschrijvingen hebben. ;)

Anonymous

Citim nga: "sp1046mhs1"Vergeet niet dat onze Belgische vrienden voor sommige zaken andere omschrijvingen hebben. ;)

Zou het misschien de kabel(boom) kunnen zijn? De kabelboom sluit je aan op de ECU (computer) In de kabelboom bevindt zich de bedrading van de auto, wellicht dat onze Belgische vriend dit bedoeld. :)  :)  :)  :)  :) Vanuit een 3tal aansluitingen gaat dit door het schutbord heen om de verschillende componenten van de auto aan te sturen.

Gieleuh

Aan de telefoon zeide ze me iets van de ECU, maar uiteindelijk bleek het iets van de LPG installatie zelf te zijn...

Maar goed, alles in orde nu. Nu nog naar de LPG Keuring en rondtoeren maar  :D