Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Voorstellen: Lancer sport sedan 2.0 DI-D

Filluar nga skycount, Prill 13, 2009, 08:32:45 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

skycount

Hellow kzal me hier maar eens voorstellen  :mrgreen:
Heb me zaterdag samen met nog een kameraad een nieuwe lancer sport sedan 2.0 DI-D gekocht :twisted:
De instyle versie heb ik genomen in het stone grey kleurke met de grote sportieve spoiler erbij.
De wagen is een destockage wagen voor €23600 inclusief de spoiler.
Extra's: 800€ tankkaart bij shell
Nu was ik nog geinterseerd in de sport pedalen en de uitlaat sierstuk, maar allebei komen ze vrij duur uit!
Zeker het uitlaat sierstukje op €75 en de pedalen op €115 :?
Normaal eind deze week of begin volgende week is hij er.

Vraag 1: kan ik ergens de oem onderdelen zoals het uitlaat sierstukje en sport pedalen ook ergens anders kopen?
Vraag 2: En bij de evo staat de nummerplaat aan de rechterzijkant (als je voor de auto staat) zou het mogelijk zijn om zoiets te kunnen kopen ook van de evo dan of ergens anders?
Vraag 3: In hoe ver passen de voor- achterbumper en motorkap van een evo?
Vraag 4: heeft iemand hem verlaagd door middel van veren en groot verschil?
Vraag 5: Iemand de motor al eens gechipped?

Srr voor de veel vragen maar ben niet zo thuis in mitsubishi  :oops:

Grtz Kristof

sp1046mhs1

#1
Welkom! 8-)

skycount

#2
merci :D
Vandaag men sensoren gaan bestellen voor als ik achterruit rij en de evo 10 nummerplaat houder :twisted:

Evo driver

#3
ey welkom

ik heb 1 keer een nummerplaat houder van een evo op een sportback gezet en dat stond toen wel gaaf maar ik weet niet hoe en of het past op een gewone lancer voorbumper.

En of de bumpers passen denk het niet de voorschermen en achterschermen zijn iets dikker dan de gewone lancer en natuurlijk is alles pas te maken.

Motorkap weet ik ook niet maar lijkt mij op het eerste gezicht dezelfde afmetingen.

En gechipt tsja van de grandis 2.0 liter BWY motor gaat als de brandweer als hij warm is. Dit wel met het orgineele tuningskit van ralliart van mitsubishi. Lekker veel trekkracht onderin. Vind dat de BWY motor net even wat mooier loopt als de voorloper in de outlande de BWC motor.

Een paar jongens hier op het forum hebben hun lancer ook verlaagd maar weet niet wat hun gebruikt hebben ik dacht H&R veren.

gr. remco

skycount

#4
Ja de voor- achterbumper dacht ik wel dat breder was met de lijnen te volgen op foto's  :(
De motorkap op eerste zicht ziet die er ook zelfde uit maar de vraag natuurlijk is wat dat grapje kost voor een nieuw  :lol:
De nummerplaat houder van de evo 10 wordt 9/10 aangepast door de garage, ze hadden het al eens gedaan
De veren moet ik eens bekijken.
Euhm van de motor kan niet volgen, de motor waarover jij hebt is toch de die in de lancer steekt van vw he?
Jij enig idee wat die aankan en wat de koppeling en vliegwiel aankan?
Want ik wil chippen maar zou gewoon willen weten hoeveel alles aankan  :D
grtz kristof

Evo driver

#5
Ja dat klopt de vw diesels. Maar je hebt er al 2 verschillende met en zonder roetfilter en wat kleine aanpassingen tussen die 2

Wat de max zijn weet ik niet

skycount

#6
Ja zonder roetfilter is mijne, op meeste website zeggen ze van 140pk naar 170pk en 310nm naar 400nm.
Nu ja geen idee of hij dat aan kan of niet maar kzou er graag toch minstens 4 jaar mee rijden  :lol:  :lol:
Mocht je leuke websites weten waar ik oem onderdelen kan bestelen is altijd wel leuk want ik vind enkel amerikaanse websites