Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Even voorstellen: Yamato

Filluar nga yamato, Mars 19, 2009, 06:58:30 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

yamato

Beste Mitsubishi Owners Club leden,

Ik ben Jean, 22 jaar en student Bedrijfskundigeinformatica.
Al jaren groot fan van de Japanse cultuur, maar ook de auto's.  
Lang op zoek geweest naar een geimporteerde auto, voornamelijk Skylines en Supras. Tot dat ik bij toeval een EVO III tegen kwam, wezen kijken en aan het einde van de dag de knoop door gehakt.

Informatie over de auto:
Mitsubishi Lancer EVO III GSR '95.
Afkomstig uit Tokyo, Japan.

Motorisch vrijwel standaard, met alleen een HKS SSQV BOV, aftermarket OilCooler en Fujitsubo 3" uitlaatsysteem.
Optisch vrij standaard, 17" Lenso Samurai velgen en verlaagd met onbekende veren en GAB schokdempers.
(Oja... en wat stickertuning  :lol: )

Fototje:
http://members.lycos.nl/vashthestampede ... 5klein.jpg
http://members.lycos.nl/vashthestampede ... 1klein.jpg

Ben hier terecht gekomen, nadat vandaag mijn elektrische antenne het begeven had en bij toeval deze club tegen kwam :)

ericholle

#1
hallo die electr anntene gaan dus vaker stuk de mijne ook al .
ehb je auto wel al bewonderd op jap dag in assen /
gr eric evo 3

yamato

#2
Toen was de wagen nog van de vorige eigenaar. :P
Elektrische Antennes zijn echt drama, niet alleen bij de Lancers... Zit er aan te denken een andere Antenne te kopen, niet meer zo'n elektrisch ding.
Vandaag dat hele ding uit elkaar gehad, maar geleiderail was afgebroken van binnen. Nog geprobeerd met seconde lijm te lijmen, maar het plastic loste er helemaal van op... toen nog geprobeerd met een aansteker het te smelten, maar ook daar was het materiaal niet geschikt voor.

ericholle, hoe heb jij dat verder opgelost? Nieuwe gevonden?
Heb de mijne nu maar op de uitschuif-stand staan en de stekker eruit getrokken.

Evo driver

#3
Hoi welkom

Mooie evo zeg wel leuk dat er weer wat meerdere early evo's hier komen en hopelijk ook blijven :D
Maar mijn antenne gaat neit helemaal meer omhoog mist de laatste trap vind het ook wel mooier zo anders is het zo een vishengel :D

Je kunt die losse spriet gewoon los bestellen bij de dealer MB697246

Gr. remco

yamato

#4
Ah bedankt! :D
Zal eens even aan de lokale dealer vragen wat dat moet opbrengen.
Vind persoonlijk de antenne ook niet zo heel mooi, ding is erg lang en recht, maar het ontvangst is vrij goed.

sp1046mhs1

#5
Welkom!

Enne, die antenne kan je toch ook vervangen voor zo'n haaienvin à-la BMW? Vind ik persoonlijk mooier dan een spriet... confused

Anonymous

#6
Hey Yamato,

Ook ik heet je van harte welkom op dit forum, mooie Lancer Evo 8-)

Hans (GTI-tje)

Evo driver

#7
Citim nga: "sp1046mhs1"Welkom!

Enne, die antenne kan je toch ook vervangen voor zo'n haaienvin à-la BMW? Vind ik persoonlijk mooier dan een spriet... confused


Dat wordt geen potje hij zit namelijk aan de linkerkant in het achterscherm ......

sp1046mhs1

#8
Antenne van het achterscherm verwijderen, gat dichten, plamuren + spuiten, bedrading omleggen en een vin achterop het dak aanleggen. :ugeek:

Zó bedoelde ik het, Remco... :lol:

Evo driver

#9
ahaaaa

Maar mocht je nog je klepstoters gedaan willen hebben ik hoor het dan wel

gr.remco

yamato

#10
Leuk je even gesproken te hebben daar Evo driver!
Ik ga ze binnenkort zeker bestellen, laat het nog wel even weten. Bedankt alvast! :)

Overigens geen zin om een haaienvin te gaan maken, heb het liever origineel. Kwam bij het inbouwen van de radio er zo ie zo achter dat er 3 coaxiale kabeltjes lagen... 2 kon ik er thuis brengen (Originele antenne en 1tje die geplaatst is onder het voorraam), geen idee waar nummer 3 van is (binnenkort even volgen) . Denk dat ik maar een andere aansluit.

sp1046mhs1

#11
Citim nga: "yamato"Overigens geen zin om een haaienvin te gaan maken, heb het liever origineel.
Ieder zijn meug, het was maar een suggestie. ;)

ericholle

#12
hoi yamato ik heb de elektrice antenne toevalig op marktplaats kunnen kopen ,
wel was deze wat anders als de mijne ( ophangbeugeltjes waren anders motor was gelijk,
dus deze heb ik omgebouwt beugeltjes van de mijne er op gezet en het was klaar.
dit wil dus zeggen dat er ook andere mitsubishi,s rond rijden met dus bijna de zelfde electr antenne,s er in .
weet allen niet welke auto,s de zelfde antenne hebben mischien eens op de sloop zond  kijken naar mitsus.

gr eric holle :D

Evo driver

#13
Dat kleine coax kabeltje is voor je orginele radio en kan je de antenne gebruiken die in je achterruit zit bovenste gedeelte.

Ik hoor wel van je

gr. remco