Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Even voorstellen: Yamato

Filluar nga yamato, Mars 19, 2009, 06:58:30 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

yamato

Beste Mitsubishi Owners Club leden,

Ik ben Jean, 22 jaar en student Bedrijfskundigeinformatica.
Al jaren groot fan van de Japanse cultuur, maar ook de auto's.  
Lang op zoek geweest naar een geimporteerde auto, voornamelijk Skylines en Supras. Tot dat ik bij toeval een EVO III tegen kwam, wezen kijken en aan het einde van de dag de knoop door gehakt.

Informatie over de auto:
Mitsubishi Lancer EVO III GSR '95.
Afkomstig uit Tokyo, Japan.

Motorisch vrijwel standaard, met alleen een HKS SSQV BOV, aftermarket OilCooler en Fujitsubo 3" uitlaatsysteem.
Optisch vrij standaard, 17" Lenso Samurai velgen en verlaagd met onbekende veren en GAB schokdempers.
(Oja... en wat stickertuning  :lol: )

Fototje:
http://members.lycos.nl/vashthestampede ... 5klein.jpg
http://members.lycos.nl/vashthestampede ... 1klein.jpg

Ben hier terecht gekomen, nadat vandaag mijn elektrische antenne het begeven had en bij toeval deze club tegen kwam :)

ericholle

#1
hallo die electr anntene gaan dus vaker stuk de mijne ook al .
ehb je auto wel al bewonderd op jap dag in assen /
gr eric evo 3

yamato

#2
Toen was de wagen nog van de vorige eigenaar. :P
Elektrische Antennes zijn echt drama, niet alleen bij de Lancers... Zit er aan te denken een andere Antenne te kopen, niet meer zo'n elektrisch ding.
Vandaag dat hele ding uit elkaar gehad, maar geleiderail was afgebroken van binnen. Nog geprobeerd met seconde lijm te lijmen, maar het plastic loste er helemaal van op... toen nog geprobeerd met een aansteker het te smelten, maar ook daar was het materiaal niet geschikt voor.

ericholle, hoe heb jij dat verder opgelost? Nieuwe gevonden?
Heb de mijne nu maar op de uitschuif-stand staan en de stekker eruit getrokken.

Evo driver