Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Erwin - Space Star 1.3 uit 2000

Filluar nga mannetje21, Shkurt 17, 2009, 04:24:04 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

mannetje21

Nou ik zal me eventjes voorstellen, ik ben Erwin en ben sinds nu 3 weken de eigenaar van een Mitsubishi Space Star uit het bouwjaar 2000,
deze auto met een zilvergrijze kleur, heeft me gelijk verbaasd met rijcomfort en een luxe gevoel, wat misschien niet zo vreemd is aangezien,
mijn vorige auto een Suzuki Swift uit '92 was ;)

Ik ben hier lid geworden om jullie collega Mitsubishi eigenaren zometeen meteen maar eens te gaan bestoken met hier en daar wat vraagjes :)

Nou ik heb de fotootjes nu ook klaar:


Anonymous

#1
Hallo Erwin, welkom hier op het MOC forum.

Mvg Hans (GTI-tje)

Evo driver

#2
Welkom hier en veel lees plezier

mannetje21

#3
He jongens hardstikke bedankt voor jullie welkomheten :)

Ik hoop dat de fotootjes niet te saai zijn (toch wel een saaie auto zo'n space star, ten opzichte van die mooie Evo of zo'n GTI ;))

Het autootje rijd heerlijk, maar zoals al eerder gezegd alles is een verademing na een Swift uit '92 ;)

Hier en daar nog wel wat wensen aan deze auto:

- De CV voorzien van Keyless Entry Systeem
- Achterdeuren voorzien van electrische ramen

Hier en daar nog wel wat vraagjes natuurlijk, maar goed als ik zo zie zijn hier voldoende ervaren Mitsubishi eigenaren (en zelfs als ik het zo gok mensen die beroepsmatig bezig zijn met deze auto's) dus dat gaat zeker goed komen :)

sp1046mhs1

#4
Welkom! ;)

Citim nga: "mannetje21"Het autootje rijd heerlijk, maar zoals al eerder gezegd alles is een verademing na een Swift uit '92 ;)
Probeer er eens één uit 1987, 1.3 is écht knetterleuk! :twisted: