Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

ff voorstellen; met m'n new outlander 2.0 DiD

Filluar nga Paul_Outlander, Shkurt 06, 2009, 08:41:36 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Paul_Outlander

Hallo allemaal,
Ik ben nieuw op het forum en ik wil mij graag even voorstellen.
Mijn naam is Paul en ik ben sinds eind 2007 de trotse eigenaar van een New Outlander. Mijn eerste Mitsubishi.
Een blauwe 02-2007 Intense plus 4x4 met een 2.0 TurboDiesel motor en een Ralliart Powerpack. Nu dus ongeveer 170 pk met bijna 400nm op de wielen met Bridgestone Dueller banden die prima bevallen.
Handig extra bankje voor als één of twee van onze drie kinderen een vriendje wil meenemen.
Deze auto was een demo model van Rob Braun in Spijkenisse. Ik heb hem gekocht met 15.000 km op de teller en hij was zo goed als nieuw.
Ik heb toch wat minder kilometers gemaakt dan ik dacht, maar nu (02-2009) staat de teller op 41.000 km. Ik rij zo'n 23.000km woon-werk en privé kilometers per jaar.
Deze auto is een geweldige caravan trekker! Ik ben er vorig jaar mee naar Noord Italië geweest en dat was een genot. Vanuit stilstand rechtsom een haarspeldbocht in 12% omhoog was geen probleem met een overbeladen sleurhut van 1300 kg. Werkelijk kicken!
Ik heb de auto in de flon4000 lakpantser (Teflon) laten zetten door Idenburg CarCleaning in Delft.
Minpunten: krakende vering bij verkeersdrempels (zeer irritant!) komt vooral voor als het vriest, matige ventilatiemogelijkheden (achterin beslaat snel), luidruchtige motor, zeer matige bleutooth telefooncarkit, nogal wat windgeruis rondom, geen directe Ipod aansluiting, slecht afleesbaar display van de radio, slechte tuner, geen alarmsysteem, vloermatten scheuren spontaan van onderzijde in, en je moet van schakelen houden in de 6-bak.

Het liefst had ik een automaat, maar die is in de diesel uitvoering niet te krijgen.
Vorig jaar ben ik verrast door een auto inbraak waarbij men professioneel mijn bestuurdersairbag heeft gestolen. Slot geforceerd en € 1800 euro schade. Gelukkig is deze schade inmiddels volledig hersteld.
Hierdoor realiseerde ik mij dat er eigenlijk helemaal geen alarm op de 44.000 euro kostende bolide zit!
Je kunt ook meteen niet meer toeteren als je airbag eruit is!  :D
Hoe voeg ik hier foto's toe? Ik heb er wel een van een stuur zonder airbag!

Greetz
Paul

sp1046mhs1

#1
Welkom & bedankt voor je introductie!  ;)

Foto's plaatsen? KLIK-KER-DE-KLIK... :mrgreen:

Paul_Outlander

#2


Oke, bedankt. Zo dan! Dat is ff schrikknen hè?   :o

grtz
Paul

sp1046mhs1

#3
Dat noem ik knap balen! :evil:

Evo driver

#4
Welkom hier

ennehh dat verhaal van de airbag is een vrij bekent verhaal :D Op de zaak hadden we ook een inbraak op het parkeer terein en 22 grandissen de bestuurders airbag gejat dus 22 x een raam 22x een airbag 22x een klokspring 22x accupool kapje en ook nog een outlandersport waar ze de bestuurders airbag hadden gejat een een poging gedaan voor de bijrijders airbag maar dat lukte niet dashboard beschadigd moest een nieuwe in het is allemaal zonde geld maar toch een zeeer grote kosten post

gr. remco