Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

aatje colt '95 update 4-3-2009

Filluar nga aatje colt '95, Janar 21, 2009, 10:26:14 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

aatje colt '95

hallo

ik ben nu nieuw op het forum hier dus ik wou mu even voor stellen
ik ben adriaan en bezitter van een colt uit 1995 1.3tje

hier wat foto's van mijn colt en laat maar weten wat je er van vinden

en natuurlijk als er nog leuke ideen zijn laat het graag horen












Evo driver

#1
Ook welkom hier

Chaoth

#2
Welkom.

Mooie Colt hebbie daar ;)

Carisma maniak

#3
Ik vind het Mitsubishi teken in de hoedenplank erg mooi gemaakt. Mijn complimenten ook voor de mooie staat van je auto.

aatje colt '95

#4
bedankt  ;)

aatje colt '95

#5
ik heb nu net verlagings veren gekocht en binnen kort er opzetten  :D

Chaoth

#6
Kewl.. dat zijn altijd leuke aanpassingen :)

Vraagt wel om foto's natuurlijk ;)

aatje colt '95

#7
foto's krijgen je natuurlijk ook tezien
ook heb ik donderdag middag nog  mijn neon (interieur) niet meer op mijn sigareten aansteker maar stroom van mijn radio gepakt en een andere schakkelaar er tussen gezet zo dat het alleemaal wat mooier is weg gewerkt

vandaag vrijdag heb ik ook mijn slangencovers binnen gekregen en die ga ik er morgen middag rond doen ik zal dan ook wel een foto maken;)

aatje colt '95

#8
hier nog een foto van mijn slangencovers ik ga de bougiekabels nog blij doen

hier alvast een foto met alleen de rode covers


aatje colt '95

#9
hallo

ik heb vandaag een nieuwe teller unit in mijn auto gedaan
en mijn neon in mun auto gedaan staat nu een stuk leuker

en zou iemand mijn topic kunnen verplaatsen naar projecten en how to's??

en morgen worden mijn ramen geblindeerd :D

hier foto's




aatje colt '95

#10
vandaag weer wat gedaan aan mijn auto
eerst heb ik een andere schakkelaar gemaakt voor mijn neon

en de gebogen ring rond de kap voor de teller unit zilver gespoten

straks mijn auto weg brengen voor teblinderen


hier foto's






sp1046mhs1

#11
Citim nga: "aatje colt '95"eerst heb ik een andere schakkelaar gemaakt
Waar is deze schakelaar voor? :?:
Het zier er zo een beetje... vaag uit... :|


Citim nga: "aatje colt '95"en de gebogen ring rond de kap voor de teller unit zilver gespoten
Zier en netjes uit, klasse! 8-)


Citim nga: "aatje colt '95"straks mijn auto weg brengen voor teblinderen
Niet té duister, mag ik hopen? Je mag in Nederland maar tot een bepaalde waarde blinderen. Via Internet zijn deze waarden te vinden. Hou bij blinderen overigens wél rekening mee dat de ramen waarschijnlijk al 'ietsje' getint zijn. Na blinderen dien je dit even op drie punten na te (laten) meten. Doet een politiefunctionaris dit, dan weet je bij voorbaat al wat je te wachten staat... ;)

aatje colt '95

#12
Citim nga: "sp1046mhs1"
Citim nga: "aatje colt '95"eerst heb ik een andere schakkelaar gemaakt
Waar is deze schakelaar voor? :?:
Het zier er zo een beetje... vaag uit... :|


Citim nga: "aatje colt '95"en de gebogen ring rond de kap voor de teller unit zilver gespoten
Zier en netjes uit, klasse! 8-)


Citim nga: "aatje colt '95"straks mijn auto weg brengen voor teblinderen
Niet té duister, mag ik hopen? Je mag in Nederland maar tot een bepaalde waarde blinderen. Via Internet zijn deze waarden te vinden. Hou bij blinderen overigens wél rekening mee dat de ramen waarschijnlijk al 'ietsje' getint zijn. Na blinderen dien je dit even op drie punten na te (laten) meten. Doet een politiefunctionaris dit, dan weet je bij voorbaat al wat je te wachten staat... ;)



je moet even dat bericht j er voor lezen van mij maar de schakkelaar is gemaakt voor mijn neon die ik gistere aan gesloten heb

en bedankt dat je het mooi vind

en ik laat mijn ramenblinderen bij een bedrijf dat werkt volgens die normen ik krijg ook een cetificaa als het klaar is zo dat ik die kan laten zien bij de politci
maar als eerst laat ik mijn achterste 3 ruiten blinderen zodat ik altijd nog kan kijken of ik die andere ook nog doe omdat het automatisch een stuk donker der word.

sp1046mhs1

#13
Citim nga: "aatje colt '95"je moet even dat bericht j er voor lezen van mij maar de schakkelaar is gemaakt voor mijn neon die ik gistere aan gesloten heb
Ah, ik snap het nu, had niet door dat je dáár de schakelaar voor had geplaatst.
Maar kan je niet op de sloop oid een Mitsubishi-schakelaar op de kop tikken die daar in past? Ik vind deze niet echt bepaald passen in een personenauto. Sorry. :|
Bij rallye-auto's plaatsen ze ook dit soort schakelaars op het dashboard. Niet voor het fraaie, maar voor het functionele. ;)

aatje colt '95

#14
jah ik heb al gekeken bij de sloop ik zag nog een schakkelaar zelfde als die voor je achterwisser alleen moet ik hem nog eens een keer halen want ik dacht eerst van dat gaat niet zomaar lukken want je heb daar aan de achter zijde een hoop draden maar dan moet je natuurlijk gewoon ff zoeken van weke draaden je nodig heb!