Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

even voorstellen

Filluar nga EdwinB, Dhjetor 09, 2008, 11:10:27 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Madskills

#15
Met alle respect voor Jezus, Mohammed of wie dan ook... Ik snap niet wat er verkeerd zou moeten zijn aan mijn opmerking. Er is niets of niemand die ik ook maar op een of andere manier negatief beoordeel met mijn reactie.. Zeg alleen maar dat t een super geile bak is, en dat ik daar het woord Jezus voor gebruik kan ik ook niet helpen, dat roep ik nou eenmaal al heel wat jaren als ik ergens van onder de indruk ben.
En wat het feit dat ik nieuw ben hier ermee te maken heeft snap ik al helemaal niet..   :mrgreen:

Ik heb mijn Carisma nu pas 4 maanden en ben er eigenlijk net mee begonnen. Ben nog aan het kijken wat ik precies allemaal wil gaan doen. Hier en daar ideeen opdoen en rustig aan mijn tijd ervoor nemen. Komt allemaal beetje bij beetje wel.. Zal er binnenkort wat foto's opgooien als mijn Carisma weer rijklaar is..

Grzz en de groeten aan je maat (Met alle respect)  ;)

Evo driver

#16
volgens mij zitten de "oudere" mannen hier :D je een beetje op te jagen :D

Anonymous

#17
Citim nga: "Evo driver"volgens mij zitten de "oudere" mannen hier :D je een beetje op te jagen :D

Remco ik hoop toch niet dat je mij bedoeld :o  :o  :o  :lol:  :lol: Ik vond mijn aangepaste tekst net zo netjes heb om die reden zowel Jesus als Mohammed weg gelaten :)  :)

sp1046mhs1

#18
Ik zat idd een beetje te stangen. 8-)

Neemt niet weg dat ik vind dat seksistische en religieuze termen op een forum beter achterwege gelaten kunnen worden. Nogmaals, ik lig er 's-nachts niet wakker van, maar ik vind wél dat het niet kan. Ik spreek Jan-en-alleman ook niet aan met "Hee, eikel..." omdat ik dit al jaren zou doen. Het is niet gepast, niet fatsoenlijk. ;)

En ja, ik ben 'oud' met mijn 31 jaar, absoluut!  :mrgreen:

Chaoth

#19
Krijg nou tietuh!  :o  :P

sp1046mhs1

#20
Citim nga: "Chaoth"Krijg nou tietuh!  :o  :P

Daar hebben we een nieuwe smiley voor, Kim... :lol:

Madskills

#21
Ik zal me erbij neerleggen. Heb mijn reactie op de mooie wagen van GTI'tje veranderd..

Joeri

#22
Citim nga: "Madskills"Ik zal me erbij neerleggen. Heb mijn reactie op de mooie wagen van GTI'tje veranderd..
tis hier een beetje een samenleving met zijn eigen regeltjes, dat went ;)

Madskills

#23
Gaat helemaal goed komen ;) Ben een zeer flexiebel persoon...