Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

even voorstellen

Filluar nga EdwinB, Dhjetor 09, 2008, 11:10:27 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

EdwinB

Ik zal me ook even netjes voorstellen, ben Edwin 37 jaar uit Rozenburg en rij al vanaf me 17e  ;) Mitsubishi,
1e  Galant Sigma,
2e Lancer GLX,
3e Eclipse GSX,
4e EVO V rs,
5e Charisma 1.8 gdi Shogun
en nu een Lancer Diesel Instyle en een EVO VI , dus kan wel na 20 jaar MITS. zeggen dat ik me hele leven in een mitsubishi zal blijven rijden (hoop ik) :D

Chaoth

#1
Hey welkom..

Mooie lijst  8-)

Anonymous

#2
Citim nga: "EdwinB"Ik zal me ook even netjes voorstellen, ben Edwin 37 jaar uit Rozenburg en rij al vanaf me 17e  ;) Mitsubishi,
1e  Galant Sigma,
2e Lancer GLX,
3e Eclipse GSX,
4e EVO V rs,
5e Charisma 1.8 gdi Shogun
en nu een Lancer Diesel Instyle en een EVO VI , dus kan wel na 20 jaar MITS. zeggen dat ik me hele leven in een mitsubishi zal blijven rijden (hoop ik) :D

Hallo Edwin welkom om het forum, 22 jaar dat is een hele tijd, maar ik rijd al vanaf 1976 Mitsubishi dus al 32 jaar, toendertijd overgestapt van Ford naar Mitsubishi en daar heb ik nooit spijt van gehad. We zijn begonnen met een nieuwe Galant, daarna een Galantstation, daar na weer een gewone sedan waarna er nog vele Mitsubishi's zouden volgen, we hebben zelfs nog even een Colt gereden. Op dit moment vervoeren we ons met een SpaceWagon GDI, een Galant GTI en een 3000GT van de 2e generatie, en ik denk wel dat ik ook de rest van mijn leven dit Japanse merk trouw zal blijven :D  :D

Mvg Hans (GTI-tje)

EdwinB

#3
Bedankt voor de welcome, 3000 GT Hans!! altijd al willen hebben maar nooit een mooie met weinig kilometers kunnen vinden... :(

EdwinB

#4
lukt niet om een foto toe te voegen ...dan zo maar



(heb hem even voor je bewerkt edwin zodat hij wel zichtbaar is Gr. remco)

Anonymous

#5
Citim nga: "EdwinB"lukt niet om een foto toe te voegen ...dan zo maar

http://www.fileden.com/files/2007/5/22/ ... ancers.JPG

Dat ziet er niet verkeerd uit Edwin, ik houd het maar bij de 3000GT wat het snelle spul betreft :lol:  :lol:  :lol:


Evo driver

#6
Hoi Edwin

Zeker mooi spul maar had het al gezien op LEC maar ook van harte welkom hier

gr. remco

EdwinB

#7
He remco bedankt voor het "repareren" van de foto...bij lec gaat dat wat makkelijker lijkt wel...
Dacht ga me aanmelden, altijd leuk om verhalen te lezen, ben vroeger wel lid geweest van de (lancer) mitsubishi turbo club waarbij je dan een clubblad kreeg met enige info.


BTW


vette bakken hebben jullie ook trouwens

Gr, Edwin

Chaoth

#8
Dank u  8-)  :P

Wim

#9
Citim nga: "EdwinB"Dacht ga me aanmelden, altijd leuk om verhalen te lezen, ben vroeger wel lid geweest van de (lancer) mitsubishi turbo club waarbij je dan een clubblad kreeg met enige info.

Hoi Edwin,

Dat kennen we hier ook wel. Achter dit forum zit de Mitsubishi Owners Club die regelmatig meetings organiseert en ook een clubblad uitgeeft. Zie http://www.mitsubishi-owners-club.nl/in ... &Itemid=64

Groeten,
Wim
lid van het bestuur van de Mitsubishi Owners Club


Mitsubishi ASX 1.6 Intense 2011
Mitsubishi Lancer 2.0 Intense Wagon G3 2007     
Mitsubishi Space Star 1.6 Comfort 2002
Mitsubishi Colt 1.6 GLXi 1997
Mitsubishi Colt 1.6 GLXi 1993
Mitsubishi Colt 1.5 GLi 1991

Madskills

#10
Citim nga: "GTI-tje"
Citim nga: "EdwinB"lukt niet om een foto toe te voegen ...dan zo maar

http://www.fileden.com/files/2007/5/22/ ... ancers.JPG

Dat ziet er niet verkeerd uit Edwin, ik houd het maar bij de 3000GT wat het snelle spul betreft :lol:  :lol:  :lol:


Potver-jan-dorie wat een strakke bak blijt die 3000-GT toch.. Vind het gewoon ronduit een super GEILE auto...  :P
(Met alle respect voor Jan, wie dat dan ook moge zijn...)

MarshallStan

#11
welkom, mooie evo daar  :shock:  ook een lancer fan zo te zien. have fun greets

sp1046mhs1

#12
Citim nga: "Madskills"Jezus wat een strakke bak blijt die 3000-GT toch.. Vind het gewoon ronduit een super GEILE auto...  :P

Waarom niet Mohammed? En ja, de 3000GT is een super opwindende auto... :idea:

Anonymous

#13
Citim nga: "sp1046mhs1"
Citim nga: "Madskills"Jezus wat een strakke bak blijt die 3000-GT toch.. Vind het gewoon ronduit een super GEILE auto...  :P

Waarom niet Mohammed? En ja, de 3000GT is een super opwindende auto... :idea:

De 3000GT is gewoon een mooie fijne en heerlijk sportief rijdende sportauto, een echte Mitsubishi!  Lijkt jullie dat niet een mooie omschrijving?

sp1046mhs1

#14
Sorry, zat even te klieren,forum-paps. :lol:

Toegegeven, een collega van mij met een behoudend geloof las stom toevallig met mij mee en was er niet bepaald over te spreken. Overigens slaap ik er niet minder om. Maar, zeker als je net nieuw bent op een forum, het is niet altijd 'handig' om zo te reageren. ;)

Heb je nog plannen met je auto, Madskills? 8-)