Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Sta me toe...

Filluar nga Maxim, Dhjetor 03, 2008, 09:34:59 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Maxim

... mezelf even voor te stellen...

Gegroet Mitsubishi-drivers,

Mijn naam is Maxim, ben 20 jaar oud en woon momenteel nog thuis bij m'n ouders te Lokeren.
Ik ben compleet nieuw wat betreft Mitsubishi en rijd momenteel met een Mercedes C-klasse van zo'n 13 jaar oud; tijd om te vervangen ? JUIST !
Mijn volgende wagen ? Daarbij vraag ik om jullie hulp !

Graag had ik meer subjectieve informatie bekomen, van ervaren Mitsubishi-drivers die geen prietpraatjes verkopen zoals de meeste garagehouders, in verband met de Lancer Sport Sedan. Hierbij verwijs ik graag door naar volgende topic...

Ik wacht op jullie respons, en wie weet mag ik me binnenkort wel een trots lid van de MOC noemen ?  ;)

Chaoth

#1
Welkom ennuuh.. lid ben je al  ;)

sp1046mhs1

#2
Kim, praat je nu over MOC-forum-lid of MOC-club-lid? :roll:

Chaoth

#3
Forum..  :D

MarshallStan

#4
gewoon gaan voor de lancer. rijdt goed, veel voor een goede prijs en doet veel kopjes omdraaien.
en dan kun je binnekort mee in het clubje op lancer-tuners.nl (in opbouw)

Joeri

#5
voor zover ik weet en hoor, geen problemen specifiek aan de lancer
leuke wagen, een echt mitsu dus fun to drive
ziet standaard leuk uit maar je kan er toch verschillende richtingen mee uit als je wil

Dj

#6
Gewoon voor gaan ! Enkel de motor vind ik persoonlijk wat 'luid' maar ja typisch voor een Volkswagen motor ... Momenteel rijd ik met een Grandis DID is dezelfde diesel motor als de Lancer ... 70 000 km ... geen probleem

Maxim

#7
Ik denk dat ik daar weinig of geen last van zal hebben, de muziek staat immers altijd luid genoeg (bij mijn huidige wagen hoor je buiten welk nummer er draait gecombineerd met het trillen van de nummerplaat).

Oh ja, even tussendoor; de wagen is 2 weken geleden besteld ;)

Evo driver

#8
kijk eens aan gefeliciteerd

Dj

#9
AHa post maar eens foto van zodra die voor je deur staat  8-)