Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

FrankieG3Grandis stelt zich voor

Filluar nga FrankieG3Grandis, Tetor 17, 2008, 10:07:31 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

FrankieG3Grandis

Hallo mensen,

Nou ik ben dus Frank, getrouwd, 2 kids en in het bezit van een Grandis, met sinds kort een G3 installatie eronder. Was die achtelijke benzineprijzen helemaal zat en achteraf gezien veel eerder moeten doen. Rijdt verder niet anders en kan het iedereen die een beetje kilometers maakt aanraden. Verder al weer klein jaartje xenon van Pilot erin en kan ik ook iedereen aanraden. Wat een zicht man! Dat vind ik persoonlijk wel jammer van Mitsubishi, dat ze zo achter blijven met de trends. Zal zodra het weer kan, begreep dat er wat mis was met de site, wat foto's plaatsen en ook een wat geschiktere foto uitzoeken voor mijn avatar

GHINO

#1
Welkom, have fun. tja dat mitsubishi tegeworodig achterblijft is een raadsel.... vroeger liepe ze zelfs tikkie voor.
galant uit 91 heeft vaak.... stuurbekrachtiging electrische ramen rondom, electrische spiegels(utieraard ook verwarmt)
sterker nog er ware uitvoeringen met 4wd, 4ws, stoelverwarming, climate controlle, cruise controlle, active steering system, electrisch zonnedak etc.
voor zn tjid ver voruit met luxe