Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Galant Power stelt zich even voor...

Filluar nga Galant Power, Gusht 21, 2008, 11:23:10 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Galant Power

Hallo allemaal ,



Ik was eens even aan het rondspeuren naar een degelijk forum van mitsu fans , ik moet zeggen dit forum springt er wel uit zeg  :shock:  .
Maar goed , ik ben Paul uit Hoorn Noord-Holland , en rijd al jaren Mitsubishi , eigenlijk altijd het zelfde type , maar wel tijdig weer overgestapt naar het volgende model .
Het vreemde is alleen dat ik sinds een jaar ben blijven steken op de 7G versie , deze beviel mij goed .....maar ....ineens is het afgelopen met de lol , en ben ik in een half jaar tijd zo'n 7000 euro aan onderdelen kwijt geraakt ( toch moeten overstappen naar de 8G ??? ).
Maar de passie voor mijn auto kon ik niet weerstaan , en ben toch doorgegaan met de volledige revisie van de Galant (gehele auto dus ... ;) ).
Later vandaag zal ik de foto's erbij voegen zodat jullie kunnen zien wat ik bedoel .
Om een klein voorbeeldje te geven van de verwerkte onderdelen , zal ik een verkort lijstje maken ,

Gehele uitlaat incl. cat & spruitstuk
alle draagarmen & fuseekogels
Alle veerpoten
Alle remschijven , klauwen en blokken
Velgen incl. banden  ( wel hele mooie trouwens  8-) )

Na deze verwerking , kreeg ik een slaper met 90km per uur achter in mijn Galant en dacht bij mezelf .... einde verhaal , maar gelukkig is de hele boel weer uitgeperst & gericht (en blij met snelle schade afwikkeling) , helaas haal je nooit de echte waarde er meer uit ... :cry:

Tja ....

Kijk ik dacht dat ik klaar was hiermee ... maar ....toen ik dit gehad had en klaar dacht te zijn ..liep de krukas in de soep ..

Dus , een gereviseerd blok , inclusief gereviseerde versnellingsbak , nieuwe drukgroep , druklager en koppelingsplaten .
Dit laatse heb ik met een maatje van me het afgelopen weekend gedaan (wel een takkewerk trouwens  :x  ) (weinig ruimte !! )

Toch is de montage me niet tegen gevallen , het vinden van het juiste blok wel , nu heb ik veeeeeeeeeeeeeeeeeeels te veel gereviseerde blokken liggen , en zie ze maar kwijt te raken  :roll:  

Het eind van deze revisie kwam in zicht  (dacht ik ) , maar ik blijf met problemen kampen en voor mij is er geen weg meer terug , er zit téveel geld in !
De afstelling van deze motor is werkelijk een (op zijn zachts gezegd) RAMP .

Maar hoe dan ook het blijft mijn eigen keuze om hiermee door te gaan natuurlijk .

Wel zie ik een goede toekomst voor mijn galantje , er is werkelijk geen roest te vinden  :lol:  , en ... mocht de motor stabiel draaien zonder gezeur van de onsteking , gaat hij toch de spuiterij in gezien de lak wel erg kwetsbaar is (als het ware kijk je de krassen erin ) , de kleur heb ik al in gedachte , Kameleon blauw !

Voor nu , de groeten aan iedereen hier ,
tot wederom ,

Paul

(ps vanavond zal ik de foto's uploaden  :mrgreen: )

Joeri

#1
wow man
zit het even tegen
lijkt me wel een super project
en daarbij als je alles reviseerd heb je praktisch een nieuwe auto
en je hebt er eentje waar je dol op bent
volhouden dus !!! ;)
en we zijn geeeeeekkkk op pic's (foto's)

Galant Power

#2
mmmmmmmmmmmmmmmmm

Helaas is het me nog niet gelukt om de foto's juist weer te geven hier , al mijn foto's steken zó ver buiten het forum dat je nog niet eens de helft ziet. e
veel te groot dus ...


tjonge tjonge , dat word eerst een hele avond photoshoppen...

sp1046mhs1

#3
Foto's verkleinen kan met programma's van Internet, gewoon even 'googelen'! :D

Ik kwam gelijk al http://www.easyresize.nl/ tegen. Mogelijk heb je er wat aan? ;)

p_v_veen

#4
Voor het snel verkleinen van foto's en hernoemen is het volgende gratis programma echt een aanrader. Je bent met een tiental foto's echt met een paar minuutjes klaar ! http://www.faststone.org/FSResizerDetail.htm

Evo driver

#5
Hoi welkom hier