Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

EsSieJ: Mitsubishi Colt 1.8GTI

Filluar nga EsSieJ, Gusht 17, 2008, 06:43:46 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

EsSieJ

Hallo iedereen, ik zal me even voorstellen. Dat is gebruikelijk geloof ik.
Mijn naam is Andy, ben 20 jaar oud. Woon in Tegelen (bij Venlo) Werkzaam als elektriciën in de woningbouw.
Sinds 16-08-2008 ben ik trotse eigenaar van een colt 1.8GTI uit 1990. Auto heeft 190K gelopen, moeten wat kleine dingetjes aan gebeuren. Maar verder geweldige auto
Toekomstplannen voor de auto houd niet meer in als zorgen dat hij niet wegroest, wat kleine dingetjes bijwerken. En motorblok reviseren en misschien wat meer vermogen. Dat laatste is alleen niet echt nodig vind ik zelf. :P
Bij vorige 2 auto's moest ik perse verlagen, dikke motor erin etc. Dat doe ik niet niet meer, ook geen bodykits + 'tuning'stickers voor mij.

Wat foto's:

Deur niet goed dicht.. :P





Voor wie erin geïntereseerd is, lijstje met vorige auto's:
Zwarte Honda Civic hatchback, 1990, verbruikte/lekte olie. Dus die ging snel weg.
Rode Honda Civic Coupé, 1995. Geweldige auto, was verlaagd en wat kleine dingetjes aan gedaan.
Witte Renault Twingo, 1998. Tijdelijke auto....
Blauwe Peugeot 306XSI, 1994. Mijn eerste auto, helaas was hij heel erg afgetrapt.. Niet door mij overigens.

Groeten Andy.

sp1046mhs1

#1
Welkom!  ;)

Altijd leuk, zo'n Colt '90. Heb d'r zelf ook één gehad, 'n 1.5GLXi. Inmiddels overleden (boem was idd HO :| )...

Evo driver

#2
welkom hier enneh bekent autotje volgens mij volgens mij is hij van iemand geweest die iets met autoruiten gedaan heeft ? En woonde volgens mij toen in nieuw vennep dacht ik  want hij had ook een splinternieuw motorblokkie liggen een paar jaar geleden en die had ik toen gekocht. maar voor de reste nette auto

EsSieJ

#3
@sp1046mhs1: Dat is zonde! Hoop dat het mij niet overkomt..

@Evo driver: Hij is inderdaad van die persoon geweest. Hij woont tegenwoordig in de Zilk ofzoiets. Motorblokje had hij inderdaad over, kreeg hij bij de auto ofzoiets. Was een vaag verhaal.
Ben er heel blij mee :D Ik geloof dat er niet veel bone-stock colt GTI's meer zijn?

Evo driver

#4
Ja de zilk daar heb ik hem laatst nog zien rijden een maandje geleden want zijn neef dacht ik werkt bij mitsubishi nederland en die had nog een blok over toen de importeur ging verhuizen was voor een ander model colt dus was hij over en die man die had mij benaderd omdat hij van die motor af wilde en te veel werk voor hem was om hem in nu dus jouw gti te zetten.

EsSieJ

#5
Ja hij heeft nu een suzuki swift 1.0 i.v.m. studie, daarom moest de GTI weg. En zijn neef is idd mitsubishi monteur. Dat vertelde die gozer ook. Wel toevallig dat jij dat blok dan hebt. :P Weet je ook waarom hij dat blok kreeg? Hij heeft het wel verteld, maar ik ben het vergeten.

Evo driver

#6
tsja het mitsu wereldje is klein maar dat blok was overgehouden en toen kreeg zijn neef dat blok maar dat weet ik niet zeker hoe dat gegaan is maar dat blok is inmiddels na 30.000 km er weer uitgetakeld en komt nu een 2 L turbo motor in.

EsSieJ

#7
Ah okay, nou zal z'n redenen wel hebben dan.. :P
Vind je Evo overigens best een gave wagen. Vind het wel toffe stijl met stickers enzo. 8-)

Evo driver

#8
thanks ennehh het hele project van begin af aan staat in het hoofd topic bij de index bij projecten

gr, remco

EsSieJ

#9
Had je topic al gelezen en bekeken ja, netjes gedaan
Hoop iets dergelijks ook ooit met mijn colt te doen. Helemaal reviseren, maar dan weer netjes origineel maken.