Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

terug van weg geweest

Filluar nga Joeri, Gusht 06, 2008, 03:25:32 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Joeri

ben dus nog altijd enorm fan van ons merk
zit ondertussen aan men derde colt (andere twee worden ondertussen verkocht)

Tuning_Freak

#1
Aaaah, ne nieuwe colt dus :D


Citim nga: "Joeri"ben dus nog altijd enorm fan van ons merk
zit ondertussen aan men derde colt (andere twee worden ondertussen verkocht)

Joeri

#2
jama jama
ge weet toch dat het nooit zomaar iets standaard is eh!!!!
ik heb er expres geen foto's bij gezet om u nieuwsgierig te houden :p

Evo driver

#3
ok nou genoeg gelult kom op met die foto's en een beetje rap  :D

sp1046mhs1

#4
Joeri, idd, opschieten! :mrgreen:

Good to have you back! ;)

Joeri

#5
ik zal em deze middag even in een achtergrondje plaatsen
zet ik ze wel on-line ;)

Joeri

#6
het regende hier enorm hard, ben dus niet tot foto's gekomen
maar mss verwachten jullie wat teveel
het is eigelijk een czt met een dieselmotor
het is een rode colt cz3 instyle met sportonderstel (zowel vering als remmen)
sportinterieur, alleen heb ik de zwarte inzetstukken in het stuur en zwarte naad op men pook
ook de zilveren ringen heb ik niet maar dat vond ik vooraf ook al niet zo mooi dus ook niet treurig om
wel de rood-zwarte zetels wat volgens mij enorm mooi staat bij de rode buitenkant
heb ook electrische ramen met vergrendeling, en electrische en verwarmde spiegels
ik heb ook het confort-pack dat ervoor zorgt dat als men raam nog open staat als het contact als af staat, ik het nog toe kan doen e.d.
heb denk ik niet de functie dat ik de ramen met de afstandsbediening kan sluiten, ik heb em al eens ingehouden maar lukte niet, mss alleen bij de outlander
en ik heb de "kleine" spoiler, die wordt minder gezet dan de grote en daarom vind ik em ook wel leuk
maakt em iets sportiever maar niet erover
ik moet zeggen dat het een enorm fijn onderstel is waar deze colt op staat, je kan precies zeggen waar je uitkomt
en met de remmen kan je ook zeggen waar je stil komt, het zijn rondom schijven
enigste min-puntje is mss het zicht zowel schuin voor als schuin achter maar dat heb ik er graag voor over
je moet iets over hebben voor design, je kijkt gewoon iets eerder of er iets staat, of iemand loopt of zo dus dat went eigelijk wel
de dieselmotor schiet aardig vooruit (ten opzichte van men 1300cc cjo) vanaf 2000 toeren, dan komt de turbo in actie
ik kan nu aardig wat km's rijden voor hetzelfde geld als vroeger
vergelijking ; vroeger 40 liter benzine was ongeveer goed voor 440 km en kostte me 55-60 euro
                     nu rijd ik met 40 liter diesel ongeveer 860 km en kost het me 45-50 euro als ik me niet vergis
dus ik kom nu veel langer rond
ik heb er ook die 16 inch velgen opliggen die standaard van mitsu geleverd worden (205 breed geloof ik)
en je hebt er reuze grip mee, alleen heeft hij soms moeite met het koppel in een bocht
vooral (natuurlijk) bij nat weer maar doseren helpt er al een heel stuk

ik ben enorm tevreden met mijn auto
ik ga er niets aan veranderen (zelf dan)
wel had ik er graag de aansluiting voor een mp3-speler in gehad, ik laat em binnekort in de garage monteren
is wel vreemd, ik heb gezien dat het via een rood-zwart-stekker is, mss was een hoofdtelefoonstekker (of hoe heet dat) makkellijker

Tuning_Freak

#7
Ben benieuwd ernaar :D
En wat opties betreft, ik ga ook beginnen met opties plaatsen, ben al stilaan bezig bij verschillende auto's.
Wil bijberoep gaan beginnnen dus bezorg maar klanten, en als ge zelf iets moet ook welkom :P

Citim nga: "Joeri"het regende hier enorm hard, ben dus niet tot foto's gekomen
maar mss verwachten jullie wat teveel
het is eigelijk een czt met een dieselmotor
het is een rode colt cz3 instyle met sportonderstel (zowel vering als remmen)
sportinterieur, alleen heb ik de zwarte inzetstukken in het stuur en zwarte naad op men pook
ook de zilveren ringen heb ik niet maar dat vond ik vooraf ook al niet zo mooi dus ook niet treurig om
wel de rood-zwarte zetels wat volgens mij enorm mooi staat bij de rode buitenkant
heb ook electrische ramen met vergrendeling, en electrische en verwarmde spiegels
ik heb ook het confort-pack dat ervoor zorgt dat als men raam nog open staat als het contact als af staat, ik het nog toe kan doen e.d.
heb denk ik niet de functie dat ik de ramen met de afstandsbediening kan sluiten, ik heb em al eens ingehouden maar lukte niet, mss alleen bij de outlander
en ik heb de "kleine" spoiler, die wordt minder gezet dan de grote en daarom vind ik em ook wel leuk
maakt em iets sportiever maar niet erover
ik moet zeggen dat het een enorm fijn onderstel is waar deze colt op staat, je kan precies zeggen waar je uitkomt
en met de remmen kan je ook zeggen waar je stil komt, het zijn rondom schijven
enigste min-puntje is mss het zicht zowel schuin voor als schuin achter maar dat heb ik er graag voor over
je moet iets over hebben voor design, je kijkt gewoon iets eerder of er iets staat, of iemand loopt of zo dus dat went eigelijk wel
de dieselmotor schiet aardig vooruit (ten opzichte van men 1300cc cjo) vanaf 2000 toeren, dan komt de turbo in actie
ik kan nu aardig wat km's rijden voor hetzelfde geld als vroeger
vergelijking ; vroeger 40 liter benzine was ongeveer goed voor 440 km en kostte me 55-60 euro
                     nu rijd ik met 40 liter diesel ongeveer 860 km en kost het me 45-50 euro als ik me niet vergis
dus ik kom nu veel langer rond
ik heb er ook die 16 inch velgen opliggen die standaard van mitsu geleverd worden (205 breed geloof ik)
en je hebt er reuze grip mee, alleen heeft hij soms moeite met het koppel in een bocht
vooral (natuurlijk) bij nat weer maar doseren helpt er al een heel stuk

ik ben enorm tevreden met mijn auto
ik ga er niets aan veranderen (zelf dan)
wel had ik er graag de aansluiting voor een mp3-speler in gehad, ik laat em binnekort in de garage monteren
is wel vreemd, ik heb gezien dat het via een rood-zwart-stekker is, mss was een hoofdtelefoonstekker (of hoe heet dat) makkellijker

Joeri

#8
en niet zwaaien als ge langskomt
stond ik daar met men armen in de lucht
ik heb eens nagekeken, dashboard bij mij is een gewoon maar met leder stuur en pookknop
heb al een pic geschoten, nu effe op internet zetten ;)

Tuning_Freak

#9
Op mij?
Waar, Wanneer  :?

Citim nga: "Joeri"en niet zwaaien als ge langskomt
stond ik daar met men armen in de lucht
ik heb eens nagekeken, dashboard bij mij is een gewoon maar met leder stuur en pookknop
heb al een pic geschoten, nu effe op internet zetten ;)

Joeri

#10
je kwam langs bij mij thuis, samen met die kerel van de subaru/renault garage, hij reed achter je
ik denk de maandag?