Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Transpirant Lid Voorstelling

Filluar nga Metaripley, Qershor 19, 2008, 09:15:27 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Metaripley

Hallo allemaal,
Ik ben dus nieuw hier en nog geen Mitsubishi rijder.
Maar dat komt nog. Ik wil namelijk een Galant 2,4 Gdi Advance van 2002 gaan importeren.
Dus vandaar dat ik me hier alvast aangemeld heb. En als er toevallig iemand dit leest en al eens een auto heeft geimporteerd vanaf Duitsland, hulp is van harte welkom.
Alvast Hallo van Ceriel

Evo driver

#1
Welkom hier

Heb je ook al foto's van de galant ?

gr. remco

MSapporo

#2
Neem je wel een met stof,  das beter voor als je veel zweet,  of een met leer en een goede anti-transpirant gebruiken.






Sorry, kon het niet laten,  success met importeren.

Waarom wil je een 2.4 GDI ?  de GDI is erg klachtgevoelig als hij niet goed wordt onderhouden, en waarom niet gelijk een  Motion uitvoering , de Avance is dacht ik de 2.5 liter v6 uitvoering.

Er zijn vast mooie 2.5 V6-en te koop in Duitsland voor een beter prijs dan in NL.

Alvast veel plezier met je toekomstige galant!

Metaripley

#3
nou, er zijn 2 zwarte 2.4 te koop in duitsland en al die afkortingen weet ik nog niks vanaf
en een vriend van mij die nogal in de auto's zit heeft mij verteld dat de 2.5 v6 nogal duur in onderhoud kan worden. aangezien het onder de motorkap nogal volgebouwd zit en de onderdelen veel duurder zijn.
of hebben jullie (ik neem aan ook echte kenners) daar een andere mening over?

MSapporo

#4
Ok,  ik zou eerst even goed uitzoeken wat je wil, niet te snel beslissingen nemen.

http://www.galantfans.nl   gaat alleen maar over de Galants,  daar kan je alle info halen,    voor je het weet wil je een VR4 !!

sp1046mhs1

#5
Geen GDI...  :shock:

Metaripley

#6
Zo, eindelijk de trotse bezitter van een Galant!
Vandaag lekker in rondgereden en binnenkort eventjes wat foto's erop zetten.
Het is trouwens die van Leon.

Evo driver

#7
Kijk eens aan een dikke V6 onder je kont gefeliciteerd het is vele malen beter dan een GDI

sp1046mhs1

#8
Citim nga: "Metaripley"Zo, eindelijk de trotse bezitter van een Galant!
Proficiat!  8-)  
Klopt je profiel-info nog?  ;)