Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Lancer GTI 1994

Filluar nga Bosmai, Janar 26, 2024, 04:45:12 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Bosmai

Helaas (en met pijn in mijn hart) verkoop ik mijn auto, de Lancer Gti uit 1994. Ongetwijfeld bij jullie bekend als unieke verschijning op de Nederlandse weg. Ik weet dat er in het verleden een aantal van jullie eigenaar waren van deze auto's, ook van de Colt Gti. 
Er is teveel werk aan de auto voor mij en de auto verdient een liefhebber die hier wel de mogelijkheden toe heeft. 
Auto is altijd merkdealer onderhouden en ik ben de 3de eigenaar. Ik heb hem gekocht van een Mitsubishi monteur en daarvoor was hij in eigendom van een dealer. Ik heb auto altijd periodiek gepoetst en altijd euro 98 getankt waar hij het beste op rijdt. 

Aandachtspunten:
- APK afkeur op roest, zie verder de foto's. Dorpel moet nu gelast worden, komt APK nu niet meer door.
- Motorblok lekt/zweet wat olie, ik vul 1 liter olie bij op 10.000 km rijden.
- 2 deukjes aan linkerzijde, ook laat stukje blanke lak los voor op linker spatbord.
- Synchromesh-ringen zijn versleten, is met additief behandeld maar koppeling slipt licht onder 2000 toeren.
- Aircopomp werkt niet meer.
- Mistlampen voor zijn uitgeschakeld vanwege een defecte schakelaar.

Mocht iemand zin hebben in een project of auto nodig hebben voor onderdelen voor eigen project (Lancer/Colt Gti), de auto wordt in zijn geheel verkocht. APK loopt nog tot 27 februari dit jaar. 

Prijs is in overleg. 

Voor foto's verwijs ik jullie naar advertentie op Autowereld:

https://www.autowereld.nl/mitsubishi/lancer/1-8-16v-gti-39176704/details.html

Bosmai

Is vandaag verkocht aan liefhebber die hem in oude glorie gaat terugbrengen