Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

even voorstellen Dennis czt

Filluar nga dennis czt, Shkurt 07, 2018, 04:48:50 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

dennis czt

goede dag


ik zal me  ook maar even voorstellen.
ben Dennis en heb pas een Mitsubishi colt czt gekocht.
hij rijd egt lekker


wat is eral aan gedaan.


volledige catback eronder


kat verwijdert


toekomst plannen zijn.
intercooler vervangen voor een grotere zoals de colt  van Jeffrey.
en daarna laten chippen door  mark Verhoeven.
hoop dan ong. rond 210 pk te  zitten.
ook wil ik nog een olie en een water temperatuur meter derin maken.


moeten ook nog want  kleinere dingen gebeuren zoals het voorbumpertje spuiten en helaas de turbo vervangen. maar deze heb ik al een gereviseerde gevonden en deze komt er volgende  maand op.


foto's volgen nog van  colt 8)


Entharion

Citim nga: dennis czt ne Shkurt 07, 2018, 04:48:50 MD
goede dag

ik zal me  ook maar even voorstellen.
ben Dennis en heb pas een Mitsubishi colt czt gekocht.
hij rijd egt lekker

wat is eral aan gedaan.

volledige catback eronder

kat verwijdert

toekomst plannen zijn.
intercooler vervangen voor een grotere zoals de colt  van Jeffrey.
en daarna laten chippen door  mark Verhoeven.
hoop dan ong. rond 210 pk te  zitten.
ook wil ik nog een olie en een water temperatuur meter derin maken.

moeten ook nog want  kleinere dingen gebeuren zoals het voorbumpertje spuiten en helaas de turbo vervangen. maar deze heb ik al een gereviseerde gevonden en deze komt er volgende  maand op.

foto's volgen nog van  colt 8)

Welkom op het forum!

Dat klinkt al goed man, eindelijk weer eens een rode CZT op het forum :)
Welke regio woon je?

En laat die foto's maar komen. ;)

dennis czt

ik kom uit goirle .ligt in Noord-Brabant.
haha dat heb je goed geraden dat het een rode is. maar is idd een mooi kleurtje

Leo

#3
Welkom op het forum Dennis

Grotere intercooler kan ik zeker aanbevelen.

Zelf heb ik er een van airtec met en een scorpion catback + decats en cm downpipe.

Ik heb vrijdag mijn afspraak staan bij Mark, reserveer hem maar alvast want ik stond op de wachtrij sinds juli 2017

dennis czt

soo das een lange wachtrij dan zeg!!
dan ga ik binnen kort idd maar is een afspraak maken.


de cm downpipe heb ik toevallig toestraks iets van op fb gezien. daar zijn aardige pks mee te  haken idd. hoe je deze besteld? via zijn site of contact gezocht via fb?

Leo

#5
Via facebook een bericht sturen.

https://www.facebook.com/CortenMiller/

Ik hoefde alleen maar een lambda spacer te plaatsen op de 2de sensor en rij zo al een tijdje rond.

Het vervangen van de downpipe is best een aardige klus omdat de kans zeer groot is dat 1 vd bouten zal afbreken.

Alleen de katalysator vervangen is ook een optie (stuk goedkoper en veel minder werk)

http://www.jt-performance.nl/nl/webshop/universeel/japspeed/japspeed-mitsubishi-colt-czt-15-turbo-exhaust-decat.html


dennis czt

die is bij mij al vervangen gelukkig . en dat merk ik ook aan de auto. en dat  zit er nog de  turbo op die niet goed is. maar dan ik altijd nog kijken of we de downpipe in de  toekomst aan kunnen passen. maar eerst dan een andere turbo erop ,intercooler en mappen. dan is kijken naar het resultaat en daarna maar is sparen  voor 440cc injecteren en de  downpipe.

Leo

Het probleem met 440cc injectoren is wel dat je dan gelijk eem remap moet krijgen.

Je kunt er niet mee rijden omdat de inspuiting anders niet klopt.

Ik neem ze nu in 1x mee met de mapping dus ben benieuwd

dennis czt

oké oke. dan is het idd miss wel slim om ze  van te voren te  bestellingen gelijk met de maling te  plaatsen ja.


mag ik vragen wat je  kwijt was voor de  downpijp en de injectoren?

Leo

CM V2 Downpipe £249.00 - Comes with donut gasket
OEM Turbo Gasket £36.00
reconditioned 440cc injectors £160.00
190LPH fuel pomp £95.00
Turbosmart DV £118.69
Shipping £25



dennis czt

oké. vrij prijzig maar dan heb je  ook wat  zo te zien.
waren de  spullen vlug binnen leo?


Leo

Ja allemaal vrij snel binnen.

Op een downpipe zit wel even levertijd.

Mijn intercooler heb ik rechtstreeks bij airtec besteld

Mark Verhoeven kun je het beste bereiken via mail of toevoegen als vriend op facebook.

dennis czt

het is gelukt om mark te kunnen bereiken. heb me  afspraak op 25 mei staan..


in de tussentijd kan ik nog mooi even goed sparen voor de intercooler. en mss dat ik de injectoren en brandstofpomp ook nog bestel.


als het zoo ver is zal ik foto's plaatsen.

dennis czt

een hele grote tegenval gehad met de colt. ik wist dat ie wat olie verbruikte en is  door de  oude eigenaar vertelt dat het aan de  turbo lag.
eenmaal vrijdag avond alles na gekeken en blijkt dat de klepseals en de zuigerveren niet mee goed zijn en daardoor oorzaak is dat de auto olie verbruikt. beetje opgelicht dus door de vorige eigenaar >:(


na alles uitdelen wat het dan zou gaan kosten . hebben we gekeken naar een andere compleet motorblok. en deze hebben we gevonden met maar 32k op de teller dus dat is bijna nieuw ook zit er de turbo die ook maar 32k heeft gedraaid
ook zit er 3maanden garantie op.


deze gaan we deze week inbouwen hopen dat we dan van heel de foutcode en olie verbruik af zijn.




Leo

Dat is wel een flinke tegenvaller maar wel knap dat je blokje hebt gevonden met die km stand