Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

1994 Mitsubishi Evo II GSR en 1995 Mitsubishi Evo III GSR

Filluar nga Den_B(.(.)bSter, Prill 08, 2013, 06:42:03 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Den_B(.(.)bSter

Hallo forumleden/bezoekers,

Bij deze ook al maar eens een topic beginnen over de evo's die ik ik sinds zaterdag heb.
Gaat dus om een Evo 2 en Evo 3 beide gsr uitvoering.

hier wat foto's van de Evo II:





Eerste prulletjes reeds uitgevoerd van de Evo 3 sigaretten aanstekker genomen en in de II geplaatst, de achterste speakers uit de III in de 2 geplaatst en draden terug gesoldeerd ( waren afgeknipt )

Morgen eens foto's maken van de III daar heb ik er momenteel geen van.
deze is niet meer standaard is helemaal leeg gemaakt op 1 orginele recaro stoel, voorste deurpanelen en dashboard na.
Zit een short shifter op, hks turbo timer, turbodruk metertje en volgens vorige eigenaar boostcontroller.
Deze wordt waarschijnlijk verkocht en de Evo II gaan we ( ik en mijn vader ) waarschijnlijk houden.
Dit omwille dat de II volledig is en al reeds op Belgische papieren staat welke al meerdere malen gekeurd is geweest in België.

Beide hebben weinig tot bijna geen roest Evo III iets meer als de II maar is enkel wat vliegroest niets om zorgen over te maken.

Morgen de II alvast eens poetsen als het weer meezit en dan maar eens foto's maken van interieur en de Evo III.

kaya design

kicke man, weer een Evo (eigenlijk 2) op ut forum erbij.


ziet er netjes uit man


ben benieuwd naar de foto's van de 3

Switcher

Evo's... Evo's... Evo's... 8)

Je hebt een aardige verzameling auto's; hopelijk gaan beide rallye-beestjes je erg gelukkig maken de komende tijd :)

Den_B(.(.)bSter

De evo 3 gaan we waarschijnlijk niet houden als je hem hier weglegaal wil maken moet je nog een jaar wachten op papieren ivm homologatie etc... dat is het nadeel ervan dat hij nog engelse papieren heeft.

en ja mooie verzameling maar moest er iemand genoeg geven voor de Eclipse denk ik er toch eens over na hoor... alles heeft zijn prijs.

kaya design


Den_B(.(.)bSter

Citim nga: kaya design ne Prill 08, 2013, 07:12:41 MD
heb meer interesse in de incomplete evo3 ;)

Deze wordt verkocht ben enkel nog voorvering aan het zoeken deze zat er niet bij, eens deze eronder zit wordt hij te koop gezet.

kaya design

ik heb nog originele gti dempers en veren liggen ;)


en als ik de foto's op internet zie van evo3 dempers met veren zien ze er het zelfde uit.
weet natuurlijk niet of ze ook daadwerkelijk het zelfde zijn

Den_B(.(.)bSter

Citim nga: kaya design ne Prill 08, 2013, 07:38:59 MD
ik heb nog originele gti dempers en veren liggen ;)


en als ik de foto's op internet zie van evo3 dempers met veren zien ze er het zelfde uit.
weet natuurlijk niet of ze ook daadwerkelijk het zelfde zijn

als deze passen en de afstand is te doen zou ik deze graag van je overnemen, kan de koper de auto teminste normaal verplaatsen.
Naar wat ik op internet las zou de vering van een colt van 1991-1996 ook passen.
vering ziet er zo uit: http://www.2dehands.be/auto-onderdelen-accessoires/autoaccessoires/overig/evo-10-bilstein-schokdempers-voor-142052147.html

had naar deze gebelt maar de voorste was verkocht '--

kaya design

idd van de colt moet ook passen, alleen zie ik nu wel een verschil in de diameter van de demper (dat chrome gebeuren, wat in en uit schuift)


alleen jij woont in Belgie neem ik aan.
en ik in Den Haag.

Den_B(.(.)bSter

Citim nga: kaya design ne Prill 08, 2013, 07:47:46 MD
idd van de colt moet ook passen, alleen zie ik nu wel een verschil in de diameter van de demper (dat chrome gebeuren, wat in en uit schuift)


alleen jij woont in Belgie neem ik aan.
en ik in Den Haag.

den haag is op zich nog wel te doen denk ik, het is maar dat ik de auto kan verplaatsen het hoeft geen goede vering te zijn. degene die hem koopt gaat er waarschijnlijk toch het circuit mee op ofzo en koopt zich wel een schroefset dan. stuur maar berichtje wat je er nog voor wil hebben.


Switcher

Citim nga: Den_B(.(.)bSter ne Prill 08, 2013, 07:43:20 MD
als deze passen en de afstand is te doen zou ik deze graag van je overnemen, kan de koper de auto teminste normaal verplaatsen.
Naar wat ik op internet las zou de vering van een colt van 1991-1996 ook passen.
vering ziet er zo uit: http://www.2dehands.be/auto-onderdelen-accessoires/autoaccessoires/overig/evo-10-bilstein-schokdempers-voor-142052147.html

had naar deze gebelt maar de voorste was verkocht '--
Er zitten zat mensen uit Belgie op het MLR en daar zijn de prijzen van onderdelen (gebruikt en nieuw) ook zeer goed te doen. Niet dat ik probeer je hier weg te krijgen maar ik denk dat je voor een set Bilsteins beter naar de UK kan uitwijken dan "in de buurt kijken". Trouwens, als je nieuwe vering wil, kijk eens naar HSD of TSW; niet te duur, precies op druk/sterkte voor alle Evo's te krijgen. Het is dat ik het geld nog even niet bij elkaar heb maar mijn Bilsteins gaan er binnenkort wel onderuit maar mogelijk te laat/lang voor jouw behoefte.

Den_B(.(.)bSter

Citim nga: Switcher ne Prill 08, 2013, 08:46:53 MD
Er zitten zat mensen uit Belgie op het MLR en daar zijn de prijzen van onderdelen (gebruikt en nieuw) ook zeer goed te doen. Niet dat ik probeer je hier weg te krijgen maar ik denk dat je voor een set Bilsteins beter naar de UK kan uitwijken dan "in de buurt kijken". Trouwens, als je nieuwe vering wil, kijk eens naar HSD of TSW; niet te duur, precies op druk/sterkte voor alle Evo's te krijgen. Het is dat ik het geld nog even niet bij elkaar heb maar mijn Bilsteins gaan er binnenkort wel onderuit maar mogelijk te laat/lang voor jouw behoefte.

voor mij is het maar dat ik de auto kan verplaatsen.
en als je hier andere veren plaatst ga je niet door de keuring geraken toch zeker niet als ze felle kleurtjes hebben

Den_B(.(.)bSter