Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Veel klassieker onderdelen gevonden.

Filluar nga Cordiafreak, Dhjetor 15, 2012, 01:35:08 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Cordiafreak

Ik had op Marktplaats een advertentie gevonden waarbij een uitlaatdeel/ demper voor €25 van de hand gaan.
Nu ben ik er geweest omdat de man niet kon vertellen of er ook Cordia pijpen bij lagen.
Ik er naartoe en werd los gelaten in een open ruimte met dak er op en heel veel uitlaten. De merken waren al wel bij elkaar gelegd maar je moet zelf speuren om de juiste eruit te pikken.
In mijn geval heeft die man mij een half uurtje alleen gelaten en het voelde net als een kind in een ballebak.
Ik heb veel type's op de stickers zien staan; colt, galant, lancer, L200, tredia, sapporo enz enz. Het gaat voor namelijk om de eind jaren '70 en jaren '80 type's.
Alleen voor mijn Cordia's heb ik 3 complete uitlaat systemen meegenomen, vervolgens heb ik nog een waterpomp en remschoenen meegenomen en alles bij elkaar voor de prijs van €170,-
De man heeft ook diverse riemen, snaren, remdelen, cilinders enz enz maar als je er heen gaat zorg wel dat je van de onderdelen de nummers heb want hij kan niet zo heel veel voor je uitzoeken en wilt er ook niet te veel tijd insteken omdat het al bijna gratis is wat hij verkoopt.
Het bedrijf is in Kerkdriel (Gelderland).
Het adres is Provincialeweg 102.
tel. 06=13815358.
Ik was de eerste die voor Mitsubishi onderdelen kwam dus er is nog genoeg!!







Marv666

#1
Weet je zo ook of er spul voor een 4de generatie Galant (1980-84, 1600 benzine, A161A) bij ligt? De meeste onderdelen kan ik namelijk alleen nog via de dealer verkrijgen, maar die zijn vaak erg prijzig.

Edit: Ik heb de verkoper net even opgebeld (hij geeft aan in ieder geval uitlaatdelen, en waarschijnlijk ook wat onderdelen zoals waterpomp en remschoenen te hebben, dus hetzelfde als jij hebt gekocht) en ga er zo maar even langs, is vanaf hier toch maar een uurtje rijden.

Cordiafreak

Hallo Marv,

Heb je nog aan de onderdelen kunnen komen die je zocht?
Ik heb veel stickers gezien maar hellaas onthoud je niet alles.


Marv666

Er ligt daar inderdaad zoveel dat ik me ook niet alles kan herinneren wat ik heb gezien. Ik heb voor mijn Galant één heel uitlaatsysteem en nog een extra voordemper. Sinds de zomer ligt er een nieuwe einddemper onder mijn Galant, maar wat reserveonderdelen zijn nooit erg (die einddemper die er nu onder ligt heb ik 3 maanden op moeten wachten en kostte alleen al meer dan wat ik vandaag voor het hele systeem betaald heb). Helaas had hij geen andere onderdelen meer voor mijn Galant behalve de uitlaatdelen, anders had ik die ook wel meegenomen.

Bedankt voor de tip!