Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Copie ASX......

Filluar nga robsel, Shtator 30, 2011, 07:18:27 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

robsel

http://www.autoweek.nl/autonieuws/17677/citroen-c4-aircross-doet-mitsubishi-asx


Ja, hier kon je op wachten alleen zal ook dit geen succes formule worden kijk maar naar de verkopen van de Peugot 4007 en Citroen C crosser, je ziet ze nauwelijks............... ???


gr
Rob

Eagle1982

Hmmm, tja al die snufjes zou ik ook in een auto van Franse makelij stampen.
Weet je tenminste zeker dat het contact met de garage/dealer niet verwaterd.


Tis zo jammer dat ze zelf niets meer kunnen bedenken.
Alleen dan die verticale dagrijlampen, vindt ze de hele lijn van het voertuig wegnemen.
+ het feit dat er altijd wel een paar leds onder een dusdanige hoek staan dat ze je recht in de bek schijnen.
Hou ze maar mooi horizontaal  ::)


En dan die afzichtelijke bumper er voor.
Ja het is toch echt een Citroën.

Stigter

Toevallig gisteren het ook met kennissen over de nieuwe Citroën gehad..
ik wist niet dat Mitsubishi een samenwerkingsverband met Citroën had.

Ook leuk dat ze het over het panoramadak met ledverlichting hebben, standaard in bepaalde versies van de ASX.

Maar... de ontzettende stoere neus van de ASX hebben ze gelukkig in hun nadeel aangepast. Wel prettig, er is een keuze voor 4wd (moet je wel diesel willen rijden) en de LED achterlichten (volgens autovisie telegraaf.nl)


Space Star 1.6

Ik vind stom dat mitsubishi samenwerkt met franse merken  >:( 

Waarom niet met nissan, honda enz. gewoon japans.

ASX is mooier  ;D

Evo driver

Nissan werkt ook met andere merken hoor maar vind de citroen wel een mooie auto alleen hopelijk geen partij voor de asx wel is er een 4wd leverbaar en dat is jammer van mitsu dat ze die kans hebben laten liggen hier in nl


DannyColt12v

mitsubishi heeft zoveel gemiste kansen gehad....
colt ca en cj als sedan die wel in amerika rond hobbelt,met standaard 1.8 motoren erin..

kaya design

Citim nga: DannyColt12v ne Tetor 04, 2011, 03:15:22 MD
mitsubishi heeft zoveel gemiste kansen gehad....
colt ca en cj als sedan die wel in amerika rond hobbelt,met standaard 1.8 motoren erin..


wat d8 je van de coupe versie's


edit: btw beter oud en Japans dan nieuw en Frans

Chaoth

En dan de cyborg uitvoering van de Colt niet te vergeten....

Super Top

De C-Crosser en 4007 worden hier maar weinig verkocht omdat ze een stuk duurder zijn dan de Outlander.
Mitsubishi had de Outlander al klaar en toen ook licenties verkocht aan PSA. Maar die 2 merken moesten nog hun eigen neus ervoor maken e.d. wat extra kosten oplevert die terug te vinden zijn in de prijs.

Zoiets zal ook wel met de ASX gebeuren. Al is het natuurlijk wel heel erg jammer dan Mitsubishi geen 4WD levert op de ASX in Nederland. Dat kan een verkoop argument zijn om voor de C4 Aircross en de Peugeot equivalent te gaan shoppen.
Driving:  Mitsubishi Colt 1.5 8V GLXi A/T Super Top
Driving: Mitsubishi ЯVR 2.0T 16V Hyper Sports Gear R
Driving: Suzuki Jimny 1.3 JLX
In project: Mitsubishi Lancer 1.8 8V GLXi 4WD
Retired: Mitsubishi Colt 1.5 12V GLXi Super Top

MrUnlimited

Nissan werk al jaren met Renault samen, dus waarom mag Mitsubishi niet met Citroën samenwerken? Ik rij lekker in mijn in Japan gemaakte ASX en ik ik weet zeker dat de meeste mensen voor de ASX zullen kiezen ipv de Citroën wat gewoon een kopie is.

DannyColt12v

ff datum kijken ;)


topic is na genoeg een jaar oud :))