Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

ben nieuwe op het forum.Lancer 1.6 Sportback edition 2

Filluar nga dimitri, Mars 30, 2011, 06:33:23 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

dimitri

Hallo
Bij deze stel ik mij ook even voor ik ben ook nieuw en ben Dimitri en 36 jaar.
ik ben lid geworden omdat ik vrijdag mijn  Mitsubitshi Lancer 1.6 Sportback edition 2 krijg en goede
verhalen over dit merk gehoord heb. Tevens lijkt me het erg leuk om op dit forum ervaringen op te doen.

[verwijderd door de beheerder]

Niels

Welkom Dimitri! Mooie wagen, al vind ik zelf de sedan wat geslaagder (maar is een sportback weer praktischer). Ik ben zeer benieuwd hoe de auto je gaat bevallen. Niet alleen qua prestaties en comfort, maar ook qua verbruik, onderhoud etc.

Veel plezier van je Lancer!

MiTsU

Welkom op het forum! Mooie auto de Lancer helemaal icm de zuinige(re) 1.6 en de luxe edition 2 uitvoering

dimitri

zeker een hele mooie auto nog 1 nachtje en dan krijg ik hem en gelijk km jagen dit weekend wordt het dikke 250 km

Evo driver

Welkom hier enneeehhh vind een sportback mooier dan een sedan :D maar dat is mijn mening.

Ben je ook nog van plan om hem aan te pakken of dat nog niet ?

gr. remco

dimitri

zo me lancer is binnen en hij rijd super.
ga mischien nog de achterramen tinten is even kijken hoe en wat,zit te denken aan folie.
ik kan er niet te veel aan doen want het is een leaseauto.

dimitri

vandaag voor het eerst getankt en zag er goed uit heb 1 op 12,9 gereden en dat met stads en N wegen en stukkie snelweg vind ik heel netjes.

buuntje

ben je tevreden over de rijeigenschappen? (wegligging en comfort)

Niels

Afgelopen weekend een proefrit gemaakt met een zwarte Lancer Sportback Edition Two.
Meteen ook maar een review'tje geschreven op de Autoweek site. Rijdt goed die auto, maar al dat harde plastic is toch erg jammer (naast dat ik de kont niet zo vind). Net zoals het jammer is dat er zo weinig gebruikerservaringen te vinden zijn. Hopelijk komt daar nog verandering in. Voor dit moment heb ik wel besloten dat deze Lancer waarschijnlijk mijn volgende lease- en privé auto zal worden (al heeft ie concurrentie van een Lexus CT200H). Al met al goedkoper dan de constructie met mijn prive Galant naast de lease Colt. Ben nog wel benieuwd of/welk sportluchtfilter er op kan en of dat zorgt voor iets meer pit (zit nog een verschilletje tussen mijn 2.0 Galant en de 1.6 van de Sportback ;-) ).

Betekent wel dat mijn fijne, vertrouwde en betrouwbare Galant Comfort (2003) weg zal moeten  :( . Soms is keuzes maken niet leuk. Hopelijk vind ik hier dus een leuke, goede nieuwe baas voor (staat ondertussen in het verkoop deel).

Dus.... Wat meer ervaringen en wellicht kennisdeling over bijv. specifieke aandachtspunten zijn welkom hier!