Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Mijn Colt GLI CA0

Filluar nga JC2300, Janar 20, 2011, 09:02:01 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

JC2300

Ik ben Jeffrey, al even lid op het forum maar mezelf nog niet echt voorgesteld  :D
Ik ben 19 jaar en heb enkele maanden geleden een Colt GLI van '92 gekocht,
hij heeft 111.623 km op de teller en zoals jullie waarschijnlijk weten is het een 1.6 benzine met 113 pk
de lak is geen 100% meer op sommige stukken maar ik heb al wel wat bijgewerkt dus op de foto's zie je niet veel meer,
eigenlijk alleen de linkerdeur en achterste flank staan nog wat krassen op  :oops:
aanpassingen:
15 inch velgen (originele 13 inch 6-spaaks zijn trouwens te koop),
Zetelovertrekken, Kenwood radio, Donkere lichten, dubbel uitlaatsierstuk (GTI stijl)
een originele dakspoiler zoek ik nog :D

hier zijn de foto's:









GTI-tje

#1
Hallo Jeffrey,

Welkom hier op het MOC forum, leuke Colt. Ik vind dit type Colt meer uitstraling hebben dan z'n opvolger, deze Colt is zeker in de 1.6 uitvoering ook heel wat pittiger dan zijn opvolger, die ik er nu niet bepaald schokkend uit vind zien, en die zeker in de 1.3 uitvoering geen hoogvlieger is. Ik wens je veel succes met je Colt.

Grt Hans (GTI-tje)

Chaoth

#2
Welkom, prachtige Colt! (Bij het zien van het interieur moest ik zowat een traantje laten, omdat die hetzelfde is als de van mijn oude Lancer Wagon -> R.I.P. :( )

Als ik mij niet vergis ligt in dit Coltje ook dezelfde 4G92 motor als in de Lancer Wagon die ik had. Zijn lekker pittige blokjes. Ook het verbruik is niet onaardig. Ik haalde met mijn Lancer Wagon makkelijk de 1 op 15 :)

Voel ik daar trouwens een steek onder water, Hans? :P

Wacht maar tot er een 4G63(T) blok in ligt, dan piep je wel anders muahaha  :twisted:  :P

GTI-tje

#3
Citim nga: "Chaoth"Welkom, prachtige Colt! (Bij het zien van het interieur moest ik zowat een traantje laten, omdat die hetzelfde is als de van mijn oude Lancer Wagon -> R.I.P. :( )

Als ik mij niet vergis ligt in dit Coltje ook dezelfde 4G92 motor als in de Lancer Wagon die ik had. Zijn lekker pittige blokjes. Ook het verbruik is niet onaardig. Ik haalde met mijn Lancer Wagon makkelijk de 1 op 15 :)

Voel ik daar trouwens een steek onder water, Hans? :P

Wacht maar tot er een 4G63(T) blok in ligt, dan piep je wel anders muahaha  :twisted:  :P

@Chaoth; is zeker geen steek onder water, ik zeg dit in het algemeen, maar volgens mij heb ik dit aan jouw ook kenbaar gemaakt toen je zoekende was naar de opvolger van je Lancer.

Chaoth

#4
Zeker weten, Hans. Ben ik je ook dankbaar voor. Helaas waren er weinig geschikte Coltjes beschikbaar en is het toch een 1.3 geworden. Heb trouwens een goede deal met de verkoper gesloten, dus heb niet een duur autootje gekocht :)

Maar back on-topic:

Nog plannen met het Coltje?

JC2300

#5
Citim nga: "Chaoth"Zeker weten, Hans. Ben ik je ook dankbaar voor. Helaas waren er weinig geschikte Coltjes beschikbaar en is het toch een 1.3 geworden. Heb trouwens een goede deal met de verkoper gesloten, dus heb niet een duur autootje gekocht :)

Maar back on-topic:

Nog plannen met het Coltje?

voorlopig alleen nog een dakspoiler voor aan het zoeken, voor de rest niet veel meer denk ik :D
deze verbruikt toch vrij veel hoor :D in de stad kan ik er misschien 350 km max mee rijden met 1 volle tank

Wieger

#6
welkom hier !
Ik heb nog wel een originele dakspoiler liggen van mijn gti , ik heb nu eentje met 3de remlicht erin .
Alleen hij is wel rood haha :p
succes verder met de colt :D

JC2300

#7
Citim nga: "Wieger"welkom hier !
Ik heb nog wel een originele dakspoiler liggen van mijn gti , ik heb nu eentje met 3de remlicht erin .
Alleen hij is wel rood haha :p
succes verder met de colt :D

hey, voor hoeveel doe je die weg? ik kan hem spuiten in de kleur van mijn auto :D hehe

Eclipse4Life

#8
Hey, welkom hier!
En je hebt een goede aankoop gedaan! ;)
Veel plezier ermee :)

JC2300

#9
Citim nga: "Wieger"welkom hier !
Ik heb nog wel een originele dakspoiler liggen van mijn gti , ik heb nu eentje met 3de remlicht erin .
Alleen hij is wel rood haha :p
succes verder met de colt :D
voor hoeveel doe je hem weg?