Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

even voorstellen.

Filluar nga roland brandt, Nentor 12, 2010, 01:41:56 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

roland brandt

even voorstellen mijn naam is roland brandt.
heb me eigen hier aangemeld om nog meer mitsubishi liefhebbers tegen te komen.
en om dat ik op het moment 2 mitsubishi's bezit.
1 lancer evo 4 van 1996 met ongeveer 380pk.
en een bij toeval in het bezit gekomen sigma 3.0 v6 sohc van 1995.
heb deze nu een week maar bevalt me wel,eindelijk geen diesel meer.
liep er toevallig tegenaan en was gelijk verkocht. mankeren wel wat dingen aan maar dat is op te lossen. ben zelf automonteur dus dat scheelt weer. vooral de bezine meter lijd een heel eigen leven. handig met een 3.0 v6.hahaha nu nog geen tijd voor druk bezig met me 2 dochtertjes 1 van 1.5 en een van een half jaar. (nu al mitsubishi fan.)
als jullie nog vragen voor me hebben of over me hebben hoor ik het wel.
p.s fotos van de auto zet ik morgen wel op moet er nu een eten geven. fuckneehe

GTI-tje

#1
Hallo Ronald,

Welkom hier op het forum, ben benieuwd naar de foto's van de Evo en de Sigma. Ik wens je veel genoegelijke uurtjes hier op het forum.

Mvg Hans (GTI-tje)

just_me

#2
8-)  welkom
Citim nga: "roland brandt"p.s fotos van de auto zet ik morgen wel op moet er nu een eten geven. fuckneehe
de sigma??   8-)  :mrgreen:

roland brandt

#3
ja de sigma die lust hem wel. hahaha. maar me dochtertje van een half jaar eet veel meer. :lol:
morgen heb ik wat meer tijd zet ik de fotos van de autos er even op.

Robbert

#4
Welkom op het forum!  

Leuk dat je een Sigma hebt, het zijn echt nog Mitsubishi,s met een eigen gezicht en nog uit de tijd van de Gestaalde Perfectie en we zijn inderdaad verslaaft aan foto,s :D

Groeten Robbert

Evo driver

#5
Welkom hier enne fototjes :D

Joeri

#6
welkom hier :!:
lijken mij echt 2 enorm sjieke wagens om in bezit te hebben
ik kijk al uit naar de foto's  8-)

roland brandt

#7
fotos komen er aan,kom net uit het ziekenhuis met me jongste dochtertje. ging vanacht niet zo goed.gaat nu een stuk beter.

GTI-tje

#8
Citim nga: "roland brandt"fotos komen er aan,kom net uit het ziekenhuis met me jongste dochtertje. ging vanacht niet zo goed.gaat nu een stuk beter.

Gelukkig, dat is heel wat belangrijker dan de foto's, eerst alle aandacht voor je jongste spruit!!!

roland brandt

#9
ja das waar ben al blij dat ze weer thuis is.zet de fotos morgen er wel op.

Stefan.

#10
Welkom hier :!:

En inderdaad zijn de meesten gek op foto's... :mrgreen:

Beterschap gewenst met de kleine. ;)

sp1046mhs1

#11
Welkom! Alles wel met de kids?

De foto's komen dan nog wel, het zij je vergeven, hoor!  8-)

Chaoth

#12
Welkom :)

Niels

#13
Van mij ook welkom! Leuk te lezen dat er weer een Sigma-eigenaar bij is hier  ;) . Ik heb zelf een 3.0 V6 24V sedan van 1994. Zijn nog wel ene paar dingetjes die ik er aan wil laten doen, maar dat moet maar even wachten. Beetje (proberen te) sparen zeg maar.... of een koper voor mijn 8G van 2003 vinden die een knappe prijs geeft  :geek:

roland brandt

#14
helaas mijn sigma bestaat niet meer. ben eergisteren van achter aangereden door een turks mannetje met een voorlopig rijbewijs.(belgie) was met een maatje aan zijn oldtimer wezen sleutelen om die weer aan de praat te helpen. waren onderweg naar huis om te gaan eten toen er plots voor mij een vw golf heel hard moest remmen dit heb ik nog gered. stond dus al compleet stil, daarna hele harde klap dat was dus de audi van die turkse jonge pik die niet meer kon remmen. en die mijn auto maar als remkussen wou gebruiken. met als resultaat sigma total los en twee personen met een fijne dikke whiplash :evil:  :evil:  :evil: kan die knul wel schieten hij had volgens hem maar 30 km per uur gereden getuige de klap en hoe mijn auto eraan toe is geloof ik dat dus echt niet. bij hem zijn alle airbags afgegaan.(nieuwe audi a3 airbags gaan pas af na 30 km per uur,zijn passagier heeft met zijn kop de voorruit ingekopt.) nu wachten hoe dit gaat aflopen en wanneer ik me geld krijg, hoe het gaat aflopen met onze whiplash. en wat de schade expert gaat zeggen. ben al blij dat mijn kinderen niet in de auto zaten.  nu maar afwachten hoeveel ik terug ga krijgen voor een nieuwe auto ben al wezen proef rijden met een grandis 2.4 gdi. maar baal wel als een stekker. er zit een ding goeds aan dit verhaal kan de evo weer van stal halen. :lol:  :twisted: