Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

en ook maar ff kennis maken

Filluar nga ricky-evo, Nentor 03, 2010, 01:38:47 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

ricky-evo

#15
thanx allemaal :)

nee, denk dat de evo van remco uniek is zoals ie is, moet ik maar niet een copy cat gaan worden he ;)
denk dat de mijne vrij standaard gaat blijven, wil er niet te veel aan veranderen.
het weekend nog ff lekker aan de hobby geweest,de remmen los gehad en wat gangbaar gemaakt, bodem opgeschuurt, anti roest behandeling gegeven en opnieuw getectyleerd dus die kan er weer tegen aan.
van de week nog ff wat kleine dingetjes doen en dan kan hij voor de apk en eindelijk de weg op..kan niet wachten tot t zover is ;)

Wieger

#16
Welkom mede Fries :D
deze stond al een tijdje te koop op internet ;)
Toch mooi zoveel originele evo 1 zijn er niet meer in ned

ricky-evo

#17
thanx ;) zeker niet veel mensen uit t noorden hier?
ja klopt..heeft erg lang op marktplaats gestaan, en doet dat nog steeds trouwens :D

marc schepenaar

#18
als je nog wat onderdelen nodig hebt ik heb nog wel het een en ander liggen

gr marc

Citim nga: "ricky-evo"thanx allemaal :)

nee, denk dat de evo van remco uniek is zoals ie is, moet ik maar niet een copy cat gaan worden he ;)
denk dat de mijne vrij standaard gaat blijven, wil er niet te veel aan veranderen.
het weekend nog ff lekker aan de hobby geweest,de remmen los gehad en wat gangbaar gemaakt, bodem opgeschuurt, anti roest behandeling gegeven en opnieuw getectyleerd dus die kan er weer tegen aan.
van de week nog ff wat kleine dingetjes doen en dan kan hij voor de apk en eindelijk de weg op..kan niet wachten tot t zover is ;)

OxygeneFRL

#19
Citim nga: "ricky-evo"thanx ;) zeker niet veel mensen uit t noorden hier?
ja klopt..heeft erg lang op marktplaats gestaan, en doet dat nog steeds trouwens :D

Ik kom uit Leeuwarden :)

Chaoth

#20
Ik kom uit Hurdegaryp, ligt naast Leeuwarden  :mrgreen:

marc schepenaar

#21
welkom

ik woon ook in het noorden (leens) en ik heb een evo 3

gr marc

just_me

#22
8-)  ik kom lekker niet uit het noorden  :roll:

hoe groot is nederland nou dus ach wat maakt het allemaal uit.

maar gefeliciteerd met je auto erg netjes en me complimenten dat jij het toch heb aangedurfd om deze evo I toch te kopen met de motorschade.

Chaoth

#23
Nouja, als je er een ander blok in smijt, dan maakt motorschade niets uit natuurlijk :P

ricky-evo

#24
bedankt allemaal:D

niet verwacht dat er mensen zo dicht in de buurt wonen:D

bedankt voor t compliment, maar idd met een motorswap is het niet heel spannend, moest alleen hopen dat de rest van de evo goed was, en dat was hij gelukkig:D hij zag er daar verder ook nog netjes uit, op het dak na, begint te roesten dus binnenkort het dakraam en strips verwijderen en hem dan maar ff weg brengen om het dak te laten bij werken en spuiten.
nu nog een kwestie van een paar dagen geduld en dan eindelijk de apk erop en lekker te toeren :D

marc schepenaar

#25
ik hoop dat hij in een keer door de apk komt

gr marc
Citim nga: "ricky-evo"bedankt allemaal:D

niet verwacht dat er mensen zo dicht in de buurt wonen:D

bedankt voor t compliment, maar idd met een motorswap is het niet heel spannend, moest alleen hopen dat de rest van de evo goed was, en dat was hij gelukkig:D hij zag er daar verder ook nog netjes uit, op het dak na, begint te roesten dus binnenkort het dakraam en strips verwijderen en hem dan maar ff weg brengen om het dak te laten bij werken en spuiten.
nu nog een kwestie van een paar dagen geduld en dan eindelijk de apk erop en lekker te toeren :D

Wieger

#26
roest op het dak hebben de coltjes CA ook last van ;)
succes met de APK