Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

en ook maar ff kennis maken

Filluar nga ricky-evo, Nentor 03, 2010, 01:38:47 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

ricky-evo

hallo :D

ik zal me ook even voorstellen,

ik ben rick huisen, woon in drachten ben 30 jaar en eigenlijks altijd al auto gek geweest..
de liefde begon met honda, aantal crxjes gehad, accord en preludes, mn prelude is helaas vorig jaar total loss gegaan en daarna niks leuks kunnen vinden wat ik graag wou..toch bleef het japanse me kriebelen en zat er aan te denken om te gaan importeren, dan wel een skyline evo of silvia...

nu is dan eindelijk de knoop door gehakt en heb niks geimporteerd ;)
heb vorige week een evo 1 gekocht die al in nl was(jawel..de bekende mannen uit losser :geek: )
mijn voordeel was dat de evo al motorschade had dus daar was ik niet zo bang voor..voor de rest is ie nog wel aardig netjes.

daarna gelijk een ander blok opgezocht en die vond ik bij japoto in wirdum, niet een evo 1 blok geworden maar een een evo 2..
afgelopen week knap aan de hobby geweest met een goede vriend en de evo is zo ver rijdend, nog wat klein werk wat ff moet gebeuren en dan kan ik stellen dat ie klaar is..en stotterd de turbo nog wat op hogere toeren dus daar nog even wat aandacht aanschenken.

als ik foto's heb zal ik deze ook even plaatsen:D

Michelp10

#1
Welkom hier ben benieuw naar de foto's! 8-)

Joeri

#2
sjiek, alweer een evo erbij
blijven aardig goeie wagens, zelfs op leeftijd
ongeloofelijk hoe die blokjes blijven gaan als ze goed onderhouden worden
plus je kan er veel voor vinden om hem te tunen als je daar voor bent

ricky-evo

#3
thanx:D

zal ff een linkje naar mn hyves doen..heb daar een foto op staan maar natuurlijk weer geen idee hoe ik die hier kan plaatsen :geek:

http://ricky-evo.hyves.nl/album/5653013 ... file_Photo

Chaoth

#4
Hallo Rick.

Mooi om te zien dat er weer een Evo in de buurt is :)

Doorlinken naar jouw profiel werkt ook niet, want je moet vrienden zijn wil je jouw profiel kunnen bekijken.

Evo driver

#5
Kijk eens aan eindelijk weer een standaard evo 1 in nederland en weer een early evo op het forum  8-)

Gr. remco

ricky-evo

#6
dat was handig van me..probeer t nu ff zo:d

http://img99.imageshack.us/img99/7907/evorick.jpg

Evo driver

#7


Als je dan de link tussen de img zet dan komt hij meteen te voorschijn ipv een link.

ricky-evo

#8
okee thanx...nooit te oud om te leren:D

siwart

#9
welkom en goed dat je er weer een evo op de weg wordt gehouden!

ricky-evo

#10
bedankt:D ik zal mn best doen:D

vanavond het gestotter op kunnen lossen, was gelukkig iets onbenullig..bougie kapot..loopt weer als een zonnetje:D

Chaoth

#11
Mooie auto, Ricky.

Nette velgen ook ;)

sp1046mhs1

#12
Welkom!  8-)

Enne, maak je d'r óók een sticker-kanon van??!?  :D   :lol:

Evo driver

#13
Ja sorrie hoor maar daar heb ik al patend op aangetekend :D  anibye

Coltje-Corine

#14
hahahahahaha LOL  :mrgreen: