Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Hallo allemaal!! Ik wou mij graag even voorstellen

Filluar nga LancerDiesel, Tetor 23, 2010, 12:52:57 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

LancerDiesel

Goeiendag allemaal

Ik ben Sasha Lemstra , 21 jaar en al onderhand sinds mijn geboorte een van
de grootste Mitsubishi fans die er denk ik bestaat haha 8-) .
De belangstelling voor het merk is gekomen omdat mijn vader vroeger
een hoveniersbedrijf had en als werkbus had hij een Mitsubishi L300 2.5D.
Ik was zo gek op deze bus want hij liet ons nooit in de steek (maarja Japanner he :D )  ondanks dat hij zwaar
afgetrapt werdt en er of zware aanhangers mee werden getrokken of als we op vakantie
gingen een loodzware Fendt caravan achterhing. Maar de motor (4D56) (topmotor :) in mijn ogen) bleef altijd lopen wat er ook gebeurde, hoe koud t ook was altijd starten/lopen.
Wij kochten de bus met 67.000km op de teller en hij is uiteindelijk nog verkocht voor export
met jawel maarliefst: 600.000km op de klok. maar de motor liep nog steeds goed (zelfde motor)
echt ongeloofelijk alleen hij werdt afgekeurd omdat de roetuitstoot te hoog werdt.
Ik heb toen ook behoorlijk wat tranen laten vallen toen ik hem voor t laatst zag wegrijden.
(R.I.P.) L300
Daarom is mijn belangstelling voor dit merk zo gigantisch groot. ik zou nooit meer iets anders willen rijden als Mitsubishi (beste merk ter wereld) vind ik. Zelf heb ik inmiddels 2 Lancers gehad een diesel en een benzine (4D68) en (4G92) en ook daar zoals dat hoort bij een Mitsubishi nooit problemen mee gehad. (ik onderhoud mijn auto's ook zelf op de zaak ideaal!)
Volgende week ga ik mijn lancer sedan benzine inruilen voor een lancer wagon diesel omdat ik veel kilometers maak is dit voor mijn gunstiger en zoals jullie waarschijnlijk wel weten is t nog best lastig om een goede lancer te vinden met een dieselmotor. maar t is gelukt na lang zoeken 8-) . Vandaar dat ik deze ook alvast als auto in mijn gegevens heb gezet.
Nou langzamerhand wel genoeg gepraat denk ik haha. ik hoop op leuke reacties en ik wens al jullie Mitsubishi rijders veel rijplezier. Groetjes Sasha Lemstra

Joeri

#1
je hoort het niet vaak, nederlanders met een diesel
ben zelf een belg en hier zie je ze in verhouding echt veel vaker rijden
zelf ben ik ook groot getrokken (met :P) in mitsu's
verschillende lancers gehad in de familie hier
zelf rij ik nu in mijn 3de colt, echt prachtige wagens vind ik zelf
veel plezier hier op het forum en als je vragen hebt laat het zeker horen :!:

MiTsU

#2
Welkom op het forum. Leuk verhaal over jouw Mitsubishi liefde  :D

LancerDiesel

#3
De Lancer Wagon diesel (1994) wordt een 2e hands met 154.000km op de klok maargoed zoals jullie weten zijn ze dan net pas ingereden :D hij heeft de (4D68) onder de kap liggen nog zonder turbo en met indirecte inspuiting maar dat zijn wel een van de betrouwbaarste 8-)  kunnen makkelijk de 5 ton aantikken als je ze goed onderhoud. nog een vraag misschien en stomme maar hoe kan je eigenlijk foto's plaatsen van je eigen auto? gr. Sasha

Joeri

#4
even rondkijken hier op het forum
staat ergens een stikky-onderwerp (blijvend aanwezig) op het forum waar je alles terug vindt ;)

LancerDiesel

#5
heey bedankt man t is al gelukt ;)

Robbert

#6
Welkom op het forum 8-)

Je hebt jezelf leuk voorgesteld, en heb je betoog goed gelezen en herken wel veel dingen. Ik heb ook altijd al een zwak gehad voor Mitsu dielsels en dan met name de L-300 2.5D waarbij de koelvin meedraaide op de V-riem. Als kind woonde ik tegenover een bouwbedrijf en daar hadden ze de L-300 uit de 1e serie van het laatse model dus met de 2.5d onder de kap, het geluid van dat busje herken ik uit duizenden. :D  Oersterk en betrouwbaar. De L-400 was qua geluid weer veel beschaafder en veel minder herkenbaar.

Groeten Robbert

Chaoth

#7
Welkom. Mooi verhaal.

Ikzelf heb precies hetzelfde model, alleen dan op benzine.

Helaas is deze na 170.000 km er duur geworden in onderhoud. Motorblok is oerdegelijk, maar de rest eromheen begint hard af te takelen. Gaat voor het einde van het jaar wat anders voor in de plaats komen.

Evo driver

#8
eyy welkom hier ennehh diesels zie je niet vaak meer ....

sp1046mhs1

Welkom!

Harmelen? Ken er nog een uit-ste-kend schadehersteller op de Putkop (Techniekweg)...  :D