Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

eclipse begrenst?

Filluar nga 4G63_eclipse, Tetor 10, 2010, 07:50:47 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Joeri

#15
dat is balen  :(
hoewel je niet vaak 180 of 190 kan of mag rijden

4G63_eclipse

#16
Citim nga: "Joeri"dat is balen  :(
hoewel je niet vaak 180 of 190 kan of mag rijden

ja idd !!
bwoa autostrade :D
kan niet mee met mn vrienden op snelheid snap je :p

4G63_eclipse

#17
Citim nga: "Robbert"
Citim nga: "4G63_eclipse"mijn eclipse haalt niet sneller dan 180-190 max !
als ik 4de volledig uitrij en naar 5de ga gaat hij nix verder meer..
zit er een begrenzer op ofzo ?

alvast bedankt

Hallo,

Het kan best zijn dat de wagen begrenst is, is het een USA import? Zo ja dan is de kans erg groot dat de Eclipse begrenst is op 185 echte km,s per uur. Ik heb namelijk een Chevrolet Corsica 2.2 LTZ uit 1995 gehad en ik kon net als jou in z,n 4 helemaal los gaan en tot aan de begrenser door trekken, de teller stond dan bij mij op 180km/h schakelde ik over dan kwam er op de teller 10km bij en bij 190km/h was het ineens gebeurd met versnellen. De wagen versnelde nog goed maar was gewoon begrenst op 185 echte km,s.



Groeten Robbert

ja idd, haalde net 190km op teller..
ja hij komt uit USA
andere ecu dan ?
of hoe heb jij dit opgelost ?

mvg en alsvast bedankt

Evo driver

#18
ik dnek niet dat het aan de ecu ligt maar aan de auto zelf. Er zitten mega bumpers op een een mega achterspoiler dat zal de snelheid ook aaridg laten zakken. Kijk een 2.0 is geen strepen trekker maar als je die spullen er op zit dan kan het zijn dat het nadelig wordt voor de snelheid.

gr. remco

4G63_eclipse

#19
Citim nga: "Evo driver"ik dnek niet dat het aan de ecu ligt maar aan de auto zelf. Er zitten mega bumpers op een een mega achterspoiler dat zal de snelheid ook aaridg laten zakken. Kijk een 2.0 is geen strepen trekker maar als je die spullen er op zit dan kan het zijn dat het nadelig wordt voor de snelheid.

gr. remco

denk niet dat het daar aan ligt hoor , weet ook wel hoe de auto reageerd want tot 180 gaat ie echt goed en dan nix meer

bugsvoyager

#20
nou aerodynamiek heeft wel wat mee te maken maar het word niet zo ontworpen om te begrensen tot ongeveer 180 a 190

het is echt in een computer gelokt.

die kun je weg halen door bijvoorbeeld chiptunen bij een erkende tuning garage.

4G63_eclipse

#21
door te laten chiptunen gaat het zeker ?

mvg

sp1046mhs1

#22
GTI-tje heeft positieve ervaringen met Bull Power in Dronten (even googlen)...  ;)