Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Erwin

Filluar nga OxygeneFRL, Tetor 10, 2010, 12:22:06 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

OxygeneFRL

Ik ben hier al een tijd niet meer geweest. Ik had een Galant en een Colt. Nu is de Colt net overleden (D-riem gebroken) en mijn Galant staat te koop.

Ik heb inmiddels voor de Colt een Lancer gekocht:



GTI-tje

#1
Hallo Erwin,

Is jammer dat we je zo weinig hier op het MOC forum zien. Wat je Galant betreft; misschien dat iemand zich geroepen voelt om de 6G nog wat mooie jaartjes te gunnen. Wat de Colt betreft; dat is echt pech, maar je hebt er oom mooie Lancer voor terug, ziet er netjes uit, wens je dan ook veel plezier en veilige kilometers toe met je nieuwe aanwinst, en succes met de verkoop van de Galant en de Colt.

Grt Hans (GTI-tje)

OxygeneFRL

#2
Nou ik zal hier vaker te vinden zijn want het GF forum is niet meer echt mijn ding en Mitsu Power ook niet echt.

mitchubishi

#3
hey, ik had je al via de mail wat gestuurd maar nu net ook nog ff op ander openstaand topic op dit forum?
Galant inmiddels al een keer klaar???


groetjes

OxygeneFRL

#4
Uh wat heb je gemaild dan? Heb niets gekregen..


Hoe bedoel je klaar?

sp1046mhs1

#5
Grappig, uiteindelijk komt men weer terug bij het oude honk. Heb je gemist, forum-vriend Erwin!

Leuke Lancer. Nog plannen mee, wanneer de Colt en Galant weg zijn?  ;)

GTI-tje

#6
Citim nga: "sp1046mhs1"Grappig, uiteindelijk komt men weer terug bij het oude honk. Heb je gemist, forum-vriend Erwin!

Leuke Lancer. Nog plannen mee, wanneer de Colt en Galant weg zijn?  ;)

Over dat oude honk gesproken, daar dacht ik vandaag ook nog aan ;) Gelukkig is men het MOC forum nog niet vergeten, en jij heb er weer een Lancer maatje bij :lol:  :lol:  :lol:  :lol: alleen het is geen gaspit :cry:  :cry:  :cry:  :lol:  :lol:  :lol:

Robbert

#7
Citim nga: "OxygeneFRL"Nou ik zal hier vaker te vinden zijn want het GF forum is niet meer echt mijn ding en Mitsu Power ook niet echt.


Heey Erwin,

Welkom 8-)

Zonde van de Colt! Op de foto,s te zien is je nieuwe Lancer een aciemodel, de speciale Match uitvoering?? Dus met de 1.3 12V en velours bekleding met toerenteller en kofferspoiler! Je bovenstaande mening deel ik volledig, ik zat dan wel niet op het Mitsu Power forum maar GF is al tijden mijn ding niet meer. Ik voel me hier wel thuis, een bond gezelschap aan Mitsjes:D  Ik ben veel aan het zoeken naar wetenswaardigheden omtrent Mitsubishi, en probeer omtrent de Galant 6G en 5G zoveel mogelijk uit te pluizen. Wel toevallig dat we allebei onze 6G te-koop hebben staan. De kans is bij mij echter vrij groot dat er ook weer een 6G voor in de plaats komt. Maby ook wel een ander model mitsubishi, maar das afwachten wat ik tegenkom. Haast heb ik in ieder geval niet want de GTI is net weer voor een jaar gekeurd.

Groeten Robbert

OxygeneFRL

#8
Ja ik heb de Match uitvoering. Heb de emblemen eraf gehaald maar had een tennisracket erop :)
Je mag mijn 6G zo overkopen hoor. voor 1000 euro is ie van jou ;) Je mag hem in standaard vorm hebben of zoals ie nu is ;)

Chaoth

#9
Welkom Erwin,

Leuke auto. Ik heb dezelfde alleen dan de Wagon uitvoering.

Als je nog heldere koplampen zoekt, dan PM je me maar. Mijn auto gaat het einde van het jaar niet halen en het is zonde om de auto in te ruilen met heldere koplampen. Mogen ze voor een zacht prijsje weg  :mrgreen:

OxygeneFRL

#10
En wat is zacht? :)

Chaoth

#11
PM me maar ;)  :mrgreen:

sp1046mhs1

#12
Van Mitsubishi heb ik even niets in de aanbieding, maar wél een XJ600-S Diversion. Voor een zacht prijsje.  :P

Om maar gelijk de handelsgeest te delen in Erwin's topic...  :mrgreen:  :mrgreen:  :lol:  :mrgreen:

Chaoth

#13
Dat wordt nu via PM geregeld, dus back on topic  :mrgreen:

Leuke Lancers met weinig problemen. (Behalve die van mij dan :P)

Robbert

#14
Citim nga: "OxygeneFRL"Ja ik heb de Match uitvoering. Heb de emblemen eraf gehaald maar had een tennisracket erop :)
Je mag mijn 6G zo overkopen hoor. voor 1000 euro is ie van jou ;) Je mag hem in standaard vorm hebben of zoals ie nu is ;)

Bedankt voor je aanbod maar ik ben opzoek naar een 6G met weinig/minder km,s. Ik heb mijn GTi ook tekoop staan maar het loopt geen storm, ik moet er eerlijkheidshalve wel bijzeggen dat ik hem alleen op speurders heb staan en ook niet zo,n haast heb, want er zit net weer een vol jaar APK op. Succes in ieder geval!