Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

afstandsbediening space star

Filluar nga Anonymous, Korrik 21, 2006, 08:07:05 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Anonymous

Goedeavond

Ik heb een space star met orginele afstandbedienbare portier sloten.
Nu heb ik de batterijen vervangen en hij doet het niet meer!

Wat doe ik verkeerd of had ik  toch beter bij de dealer aan kunnen gaan.

Zelfde type batterijen als er in zaten er in gedaan.

GHINO

#1
Wel een volle batterij erin gedaan en niet per ongeluk de lege terug gedaan?

Anonymous

#2
Ja het is een nieuwe uit de verpakking, maar met de oude werkt hij nu ook niet meer.  Confused

GHINO

#3
Citim nga: "bartb112"Ja het is een nieuwe uit de verpakking, maar met de oude werkt hij nu ook niet meer.  Confused
Is 1 van de geleiders niet afgebroken/verbogen zodat ie geen contact meer maakt?

Anonymous

#4
Als je dit aan de hand heb moet je naar de garage voor ze terug te laten programeren en dit kan alleen met behulp van een  computer voor Mitsubishi alleen  Cool

Anonymous

#5
Ik ben er uit.
Met dank aan de dealer die het niet wou vertellen maar wel teveel details gaf   !! Ik zou maandag naar de werkplaatst moeten komen en dan koste het wel een paar €€€

Het is oersimpel ! (zelf ondekt)

Het gaat om de space star met een afstandsbediening met 2 knopjes en een rond model (warchijnlijk werkt het met alle modellen).
Je steekt de sleutel in het contacktslot zet hem op contackt (niet starten) dan druk je de beide knopjes in todat het rode lampje van de afstandsbediening uit gaat.
auto van contackt wacht 5 sec en hij werkt.

Anonymous

#6
Juichen  Juichen  En daar had je bij de dealer waarschijnlijk weer een paar tientjes voor moeten betalen Mad  Mad

GHINO

#7
hehehe, weer wat opgestoken Cool

Dj

#8
Zet die dealer maar op de zwarte lijst  Twisted Evil  Mad  Twisted Evil  Wat een euronxxker !!!!  Laughing  Twisted Evil  F*ck you

Anonymous

#9
Laten we hem maar niet op een zwarte lijst zetten, je kan beter een witte lijst maken die is een stuk korter.

Evo driver

#10
Zal het eens een keer proberen dit heb ik nooit geweten. Wij leren ze alleen maar in m.b.v. de MUT (computer van mitsubishi) Dan een bepaalde volgorde en dan is hij ingeleerd. Maar dit is bij ons meestal gratis als ze bij ons een nieuw batterijtje halen dan maken we hem ook nog inwendig schoon omdat er onder de knopjes vaak heel veel vuil komt en die de werking van de ab sterk beinvloeid

sp1046mhs1

#11
Citim nga: "bartb112"Laten we hem maar niet op een zwarte lijst zetten, je kan beter een witte lijst maken die is een stuk korter.
Fluiter  Lachen  Lachen  Lachen

Stripedkrijn

Onlangs een Spacey 1.6 2002 aangeschaft. Is in prina staat en is netjes onderhouden. Twee dagen geleden voor het eerst op de brug gehad. Niks mee aan de hand. Eén ophanging van de uitlaat was losgebroken. Is weer gelast. Nieuwe batterijtjes in de losse afstandsbediening en dus géén reactie meer... Rondgeneusd op Duitse Mitsu fora en daar werd als tip gegeven: batterijtjes LOS in ab doen en bij de auto de zaak pas dicht drukken. Dan pas de knop op de ab  "openen" drukken en vasthouden en na paar seconden springt het slot open en werkt alles weer zoals het hoort. Dus géén verder gemier met sleutels x keer draaien en gebruik van doorverbind draadjes. Geen garantie, maar bij mij werkte het gelukkig perfect.

Nobodie14

Wauw.. Die kende ik nog niet..


Dus als een afstandsbediening al bekend is bij de auto, dan is dit de methode om deze weer te synchroniseren!
Goede vondst!


Een onbekende afstandsbediening zal echter nog wel met een draadje aangemeld moeten worden..
Heb je de middenconsole nog los kunnen halen?

RIJNSBURG

Beste mensen,

Hierbij wil mij even voorstellen als nieuw lid bij de club.

Mijn Mitsubishi Space-star 02-PB-NK uit 2004 doet nog voortreffelijk, alleen uit de handzender is het opendoen knopje kwijt geraakt.

Wie wil en kan mij helpen bij het vinden en kopen van een vervangend huisje compleet met 2 knopjes?

Bij voorbaat dank en vriendelijke groet,

Ans en Hans de Snaijer 
Kanaalstraat 52
2231KD Rijnsburg 
0714028319 of 0611222850
jldesnaijer@ziggo.nl