Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

banden/velgen maat outlander 2005

Filluar nga Trans am, Nentor 17, 2020, 09:05:51 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Trans am

Hallo,
even een vraag, ik heb een outlander turbo uit 2005.
nu zit er 17inch velgen onder met 215/55/17.
nu zou ik graag 18inch velgen er onder zetten, maar dan met de breedste band die er onder kan.
dan praten we over 8,5j tot misschien wel 10j velg?
heb iemand daar ervaring in of advies want je weet niet waar je tegen aan loopt? ::)

[/size][size=78%]Mvg PETER [/size]

Trans am

Citim nga: Trans am ne Nentor 17, 2020, 09:05:51 MD
Hallo,
even een vraag, ik heb een outlander turbo uit 2005.
nu zit er 17inch velgen onder met 215/55/17.
nu zou ik graag 18inch velgen er onder zetten, maar dan met de breedste band die er onder kan.
dan praten we over 8,5j tot misschien wel 10j velg?
heb iemand daar ervaring in of advies want je weet niet waar je tegen aan loopt? ::)














Hallo allemaal,
na lange zoektocht bij de juiste velgen/bandenzaak terecht gekomen.
nu zijn de meeste zaken misschien wel goed, maar als het om exotische maten of rare ET waardes gaat haken de meeste af
bij andere zaken moet je zelf gaan meten of uitrekenen wat er onder de auto kan.
zolang alles orgineel is, is dat geen probleem
maar ik zocht iemand die mee denkt in het extreme en wat mogelijk is en ook de looks onder de auto.
wat er nu onder kom is 18x8 velg met een 255/40/18 band met een hele andere ET waarde.
er kan ook 18x9 of 18x9,5 onder maar dan steken ze buiten het spatbord, dat mag wel want volgens de APK regelement mag de band of velg max 3cm buiten het spatbord steken maar qua looks ga ik toch voor safe dus bij deze.


Mvg Peter



Outlander 2

Hoi,
Beetje late reactie maar misschien dat iemand er nog wat aan heeft: 19 inch met 245 ×19 heb ik er achter op.
Voor 235 x19.

Trans am

hallo allemaal,


eindelijk mijn velgen binnen, ze hadden wat langere levertijd vanwege de Brexit  :( [size=78%].[/size]
lang gewacht maar toch gekomen.
bij de bandenzaak hebben we een paar verschillende maten banden eronder gezet, maar qua uiterlijk en volle wielkasten kwamen we
toch bij 255/45/18 uit.
nu naar de volgende klus.


Mvg Peter