Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Weer een trotse ASX eigenaar er bij

Filluar nga Meroli, Shtator 21, 2020, 11:36:59 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Meroli

Dag forumleden,
Ik ben Olivier en sinds afgelopen zaterdag de trotse eigenaar van een Mitsubishi ASX uit 2011.
Hiervoor reed ik een Skoda Octavia Combi diesel, maar sinds enige tijd is het aantal kilometers dat ik rijd per jaar drastisch verminderd, dus dieselen kon niet meer uit. Ik wilde iets heel anders gaan rijden en de ASX stond al snel bovenaan de shortlist van keuzes. Wat een schitterend front en stoere achterzijde!
Mooie versie gevonden met een lage kilometerstand en volledige onderhoudshistorie dus de beslissing was snel gemaakt.
De auto is al redelijk compleet zoals ik 'm gekocht heb. Mogelijke aanpassingen die ik nog wil doen in de toekomst:- Aluminium beschermingsplaat op de achterbumper plaatsenen instaplijsten die er nu op zitten vervangen.
- aanpassen van de dagrijverlichting naar LED. (Of de lampjes vervangen of aparte LED units onder de mistlampen monteren.)
- andere radio. Er zit nu een Pioneer systeem in en iets dergelijks had ik ook in mijn Skoda. Prima geluid, maar van de bediening werd ik niet echt happy.
Groeten,Olivier


Goosman

Welkom,
Ben benieuwd naar je radio-modificatie. Vanaf dag 1 ervaar ik de Pioneer Rockford Fosgate als uitermatig. Geluid is prima, maar de ontvangst van radiostations....qua bediening ben ik wel tevreden. Ik vrees dat vooral de antenne de oorzaak is van die beroerde ontvangst.


Meroli

Hallo Goosman,
De radioontvangst van de Pioneer AVIC-F30BT is een drama. Ik heb net nog een update gedaan die de ontvangst zou moeten verbeteren,  maar merk eigenlijk weinig verschil. Het lijkt er alleen op dat de automatisch zenderzoeker iets meer zenders 'ziet'. Maar verder niet.In mijn vorige auto had ik een Pioneer AVIC met DAB+. Dat is echt een wereld van verschil. Als er een andere radio komt, dan met DAB+.