Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Colt-Bitch B)

Filluar nga Colt-Bitch, Korrik 21, 2020, 09:39:34 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Colt-Bitch

Hay!


Ik ben Carola, heb sinds 2011 een Colt die ik zelf met mijn vader heb verbouwd van top tot teen in het roze wit met wit interieur. De auto is altijd mijn kind geweest, maar door omstandigheden (overlijden moeder, geboorte dochter, verbroken contact familie) zijn er dingen veranderd, vorige week is hij opgehaald door de nieuwe eigenaar. " Gelukkig "  word hij helemaal veranderd waardoor mijn ontwerp wel van mij blijft en ik toch Colt Bitch blijf  :D 


Sinds afgelopen zaterdag nieuwe eigenaar van mijn verjaardag cadeau ( je word maar 1 keer 29 *30dus* ) Een prachtige Colt CZC uit 2009. Rijd heerlijk maar het tunen zit toch echt in mijn bloed. Vandaag de onderlip carbon gemaakt, gister andere radio geplaatst en speakers vervangen. Nou mis ik alleen echt de bass. Dus wil ik een woofer in de kofferbak, alleen een man van Dijkgraaf zij dat voor achteruitrijsensoren je door een of andere waterbak??? moet. Nu dus de vraag of ik zo een kabel kan trekken van achter naar voor of dat er haken en ogen aan zitten. Ik hoop dat iemand me dat kan vertellen.