Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

centrale deurvergrendeling

Filluar nga kartellie, Qershor 18, 2020, 03:05:38 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

kartellie

Geachte forum leden ik ben sinds een week in het bezit van een Outlander 2006 gekocht vanwege de hoge zit .


gekocht bij een garage met garantie waar ook me vorige auto vandaan kwam v w Passat


heb meteen een paar vraagjes aan jullie ,heb geen instructie boekje iemand een idee hoe ik daar kan aankomen ? ik wil tweeters plaatsen in de raamstijl waar kan ik die kopen ?


laatste vraag centrale deurvergrendeling werkt niet op afstand ?wel op het slot gaan ze alle vier open /dicht
ben benieuwd naar de reacties van jullie en vragen staat vrij .

Martijn K

Ik heb via de onderdelen lijn bij een autosloop een instructieboekje gevonden. En als je Mitsubishi Nederland mailt krijg je een link waar je instructieboekje kan downloaden.


Alfredo

laatste vraag centrale deurvergrendeling werkt niet op afstand ?wel op het slot gaan ze alle vier open /dicht
ben benieuwd naar de reacties van jullie en vragen staat vrij .

Heb je de batterij van de afstand bediening als vervangen?
ONE LIFE LIVE IT!!!!!!!!!!!!


Vorige Auto"s: VW Kever, WV Golf type 1, VW Golf type 2, Peugeot 309 3x, Daihatsu feroza 13 jaar, WV Bora, Dacia Sandero Stepway, Renault Clio3 en nu Mitsubitshi ASX.

kartellie

rode lampje op sleutel licht op .


met de sleutel in het slot gaan ze alle vier open /dicht


niet op afstand


Outlander

Bekend van de Outlander dat de centrale deurvergrendeling er op afstand soms mee op houdt. Meestal verving ik dan de batterij, maakte alles even schoon en dan ging hij weer van jetje. Dan had ik weer een periode de ene keer wel en de andere keer niet. De Outlander na 15 jaar trouwe dienst ingeruild.
DOet nog spijt. Wat een fijne auto is dat toch. Zelden pech met deze auto. Oh ja de motor van de ramen 2 keer vervangen. Net als bij een Spacestar en Lancer waar ik ooit mee heb gereden is dit een zwak punt van Mitsubishi.