Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Lancer GSR Evolution II 1994

Filluar nga Koekjestrommel, Prill 30, 2017, 11:57:03 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Koekjestrommel

Beste forumleden,

Na wat twijfelen toch besloten om maar een topic aan te maken voor de evo. al is het maar voor mijn eigen naslag werk.
Auto uit de UK geïmporteerd met een kilometerstand van 82 000 km.
Auto is in vrij nette staat en heeft weinig last van roest voor zijn leeftijd.

Vooralsnog al het basis onderhoud al gedaan zoals alle vloeistoffen verwisselen etc.
Ook staat de distributie en de koppeling nog op de planning. Ook heb ik wat onverwachte kosten gehad met kromme velgen en slechte naven etc. vorige eigenaar heeft de wielstuds helemaal vernaggeld. Turbo etc is allemaal nog vrij netjes.


Zit een HKs filter op waar ik persoonlijk niet zo fan van ben. aangezien niemand dat bijhoudt zoals het hoort. elke 1000 km uitwassen en opnieuw inolien. heb er nu een prefilter voor gekocht wat ook al veel helpt

Auto staat inmiddels al op nederlands kenteken. Wilde er volgende week mee naar Japfest maar dat gaat niet lukken denk ik.













4Koen63

Vet! Ik post maar een comment zodat ik op de hoogte blijf van updates ;D

Leo

gave evo. nog grote plannen ermee ?

Koekjestrommel

Citim nga: Leo ne Maj 01, 2017, 09:40:05 MD
gave evo. nog grote plannen ermee ?

Voorlopig niet. Tot einde zomer als daily rijden. daarna de schuur in. tectyleren etc. alles keer vernieuwen. wellicht met meer vermogen opnieuw opbouwen.

Marcuz77

zonde dat je niet naar japfest gaat, had hem wel even willen zien.
Gave auto, ziet er redelijk strak uit

Koekjestrommel

Kleine update na het kleine stud drama.
Evo rijdt alweer tijdje ben uiteindelijk er toch mee naar Zandvoort voor japfest gereden.
Rijdt prettig ga weinig aan de ophanging doen op het moment staat wat hoog maar ach mag bij een rally auto.
Turbo schreeuwt wat wat ik aan een hitteschildje verwijt. Komt nog een keer een revisie moment aan.



Van de week als de meuk binnen is mijn catchcan installeren om geen olie meer erdoorheen te blazen. staan die blokken toch wat om bekend helaas.
Moet ook nog even olietemp metertje installeren om ook dat even in de gaten te houden.
Nu bezig met aircon delen zoeken en kopen. is toch wel een must zeker met het weer van nu haha. Ook de elektronische klimaatunit raakt wat overstuur omdat hij constant de airco aan wilt zetten.

Ook deze zomer even de dakstrips aanpakken zoals ik dat bij mijn colt hebt gedaan. zonde als die gaat roesten op die plek. roestvrije evos houden/stijgen komende jaren in waarde.
Bumperlip kreeg ik bij de auto maar was wat vernaggeld. mijn best gedaan om die wat op te knappen maar blijft toch lastig met kunststof.




4Koen63