Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Voorstellen en een raar fenomeen

Filluar nga smokey, Korrik 12, 2016, 11:35:05 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

smokey

Hallo, sinds een paar maand rij ik een Space Star uit 2002 comfort (facelift), ik reed hiervoor Honda maar door rugproblemen van mij en mijn vrouw zijn wij overgestapt op een hogere instap model. Ik heb vele merken en modellen geprobeerd maar de Space Star is voor ons perfect en zeker ook voor mijn lange benen.
Ik ben bijzonder verrast over het comfort en de rust in het interieur tijdens het rijden, ook valt mij de trekkracht van de motor ook niet tegen op het gewicht van de auto.
Hopelijk is de betrouwbaarheid net zo hoog als die van de Honda want dan is het weer goedkoop rijden en het blindelings vertrouwen hebben in het voertuig.

Ik heb wel een raar fenomeen met het klokje in het display op het dashboard, de klok verspringt een paar minuten na het wegrijden. Als ik dan de tijd met draaiende motor weer terugzet naar de huidige tijd blijft deze constant, zet ik de motor uit en de volgende dag weer aan is de tijd nog steeds correct en tijdens het rijden (3 minuten) verspringt de tijd plots naar een 1 uur terug.
Ik weet niet of de bijpassende Mitsubishi radio invloed heeft op het display die overigens nergens storingen heeft, er zijn verder ook geen andere vreemde storingen aanwezig.
Dit fenomeen heeft zich gisteren plotseling voorgedaan, so out of the blue ::) , ik heb zoektochten gedaan via het net maar nog niet bruikbaars gevonden en hopelijk vindt ik hier de oplossing.

smokey

Het probleem van de klok/tijd is opgelost door de CT aan te zetten op het display (knopje links) en de RDS.