Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

even voorstellen..

Filluar nga Roepie73, Tetor 13, 2014, 04:04:35 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Roepie73

Dat is het belangrijkste, dat je eclipse helemaal goed is.  :) ben even kijken op marktplaats voor tweedehands winterbanden met velg . Ik weet dat ik naar velgen moet kijken dar de steekmaat 5x 114.3 is de naaf 67.1 en de et waarde 46, van de etwaarde kan 5 mm van afgeweken worden, las ik. Voor diameter kan 15 16 17 ich kiezen toch ? Gr.Rob

4Koen63

Als je 16" koopt heb ik voor een vriendenprijs nog een set winterbanden voor je.. ;)


Vredestein Snowtrac 3 waar ik vorig jaar slechts 3 weken op gereden heb.. 195 / 55 16".


ET mag / kan inderdaad ongeveer 5 afwijken.

4Koen63

Mail met reparatiehandleiding verstuurd trouwens!

Roepie73

Nou hoeveel wil je voor de bandjes hebben?

Roepie73

En bedankt voor de reparatie handleiding, de gebruikershandleiding zat toch bij de auto

4Koen63

Oh toch wel? Mooi :) Heb je een Nederlandse versie?


Uhh voor de bandjes ongeveer 225 euro lijkt me redelijk.. Nieuwprijs van de set was 370 euro.. Is 3 weken op gereden.

Roepie73

Zo weer terug uit buitenland, helaas belde garage op dat ik de eclipse pas op maandag of dinsdag krijg. Moeten achter nieuwe schijven en blokken, en ze moeten het probleem met gasklephuis verhelpen, afwachten maar :'(

4Koen63


Roepie73

Nou heb de eclipse binnen, helaas  doet het probleem met het afslaan van de auto weer voor.ze gaan op de sloop kijken voor een gebruikte stappenmotor.hopelijk is dan het probleem opgelost. Anders zetten ze een nieuwe gasklephuis er op .voor de rest rijdt de auto prima.baal er wel van . Zal morgen wel fotos posten gr.Rob

4Koen63

Hoi Rob, een gebruikte stappenmotor/gasklephuis kan ik niet adviseren aangezien dit een bekend zwak punt van de Eclipse is.


Ben benieuwd naar je foto's!

Roepie73

Hallo koen, wat gaat zoiets nieuw kosten?? ??? Hoe kan ik hier een foto opladen ? Gr.Rob

Roepie73

Nog een simpel vraagje zijn de knoppen van de electrische ruiten verlicht.? Gr.Rob

4Koen63

Foto's plaatsen staat hier uitgelegd: http://www.mitsubishi-owners-club.nl/forums/index.php/topic,5377.0.html


De knoppen van de ruitbediening zijn niet verlicht, en een imitatie-stappenmotor kost 147 euro.


Roepie73