Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

beetje info over lancer van 1997 (18 16v gti)

Filluar nga tijs, Tetor 08, 2014, 10:29:08 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

tijs

heb hier al op het forum gezeten met mijn rare space star...
intussen is de opvolger daarvan ook weer naar de eeuwige jachtvelden... (zal zo mijn space star topic nog even updaten met het afscheid van de space star...)

nu ben ik natuurlijk weer opzoek naar iets dagelijks, of heel goedkoop, of een beetje degelijk... nou kwam ik een in mijn ogen toch redelijk degelijke lancer tegen, een gti 1.8 16v, als ik de getallen moet geloven best een pittig ding. maar ik ben totaal geen mitsubishi kenner natuurlijk..

dus :) is er een lancer kenner in de zaal die mij een aantal tips kan geven waar speciaal op te letten als ik ga kijken.
hij zou met nap ongeveer 170.000 hebben gelopen. en verder in mijn ogen helemaal standaard.
hebben ze standaard roest plekken die je niet zo gemakkelijk ziet?
verstopte olie lekkage plekken?
bepaalde ophanging delen die uitlubberen etc?

Chaoth

Is het die rode? ;)

Heb zelf in eenzelfde model gereden alleen dan de wagon uitvoering. Was nooit wat mee. De mijne kreeg op den duur wel last van een lekkend stuurhuis, maar dat is niet een kwaal (volgens de dealer).

Verder gewoon letten op de standaard dingen. Is onderhoud goed bijgehouden (inclusief distributie!), hoe is het met roest, heeft ie eens schade gehad. Werkt alles naar behoren? Enzovoort.

tijs

geen idee van de kleur! maar hij is gister verkocht...
dus helaas te laat, maar verder dus geen echte probleem gevallen, das wel lekker, toch beetje in de gaten houden, wel geinig model!

kaya design

Als het de rode is die vent zegt al 2 weken 'is gister verkocht'
Lekkende stuurhuis kan best wel een kwaal zijn al zegt de dealer van niet

De mijne lekte ook, vervangen voor onbekrachtigs stuurhuis